• Join - It's Free

OPENBAAR MAKING GEVRAAGD ! Curator maak dit profiel openbaar

Started by Fred Bergman 1941 on Saturday, July 9, 2011
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 1741-1768 of 1768 posts

Probeer eens focus op de betreffende gebruiker (URL plakken en dan zoeken), groep beheerd door, privé,geboren voor 1875

Je kan ook deze proberen:focus op de betreffende gebruiker (URL plakken en dan zoeken), groep beheerd door,privé en overleden eventueel aangevuld met een overleden voor (als je heel recent overledenen wilt uitsluiten)

de moeder van Martinus Bijloos is meer gan 100 jaar geleden overleden. Is het dus mogelijk de twee versies van haar profiel publiek te maken met de bedoeling ze samen te voegen?

Alvast bedankt

Anthony Cornelius W Kamp gedaan. Ook bij die profielen zijn er dataconflicten in de buurt.

Job, bedankt.

Als ik naar de lijst van mijn “tree conflicts” kijk, vind ik b.v. Martin Pellers Deze man heeft slechts één paar ouders, tussen zijn broers en zussen bevindt zich geen duplikaat, dus zou ik graag weten waar dit conflict zich volgens Geni vevindt.

Jacques Ghijsen Kijk je wel goed? Ik zie wel een dataconflict (https://www.geni.com/merge/resolve/321733058100006365) maar geen stamboomconflict.

Er is wel een probleem dat Geni soms een stamboomconflict weergeeft, terwijl dat er niet is (met name als er minstens 1 partner is). In dat geval kan je dat vaak oplossen door de huwelijksvolgorde op te geven (zelfs als er maar 1 huwelijk is).

Na een samenvoeging krijg ik dat soms ook te zien. Als ik dan de tree conflict aanklik om op te lossen en dan in het volgende scherm annuleer, dan is de melding weg

Een van de twee versies van de vader van Maria Catharina Nolmans (1844-1910) schijnt nog levend te zijn.Is het mogelijk hem dood te verklaren en zijn profiel publiek te maken?

Bedankt

Kan ook de tweede versie van de echtgenoot van Anna Margarita Smeijrs (1761-1832) publiek worden?

Bedankt

Libertus Achten zoon van Balthazarus Achten en Gertrudis Vletinx, werd op 03 september 1691 gedoopd (https://agatha.arch.be/data/images/515/515_5000_000_00128_000/0_0132) en trouwde op 30 september 1710 met Catharina Leenders (https://agatha.arch.be/data/images/515/515_5000_000_00129_000/0_0201). Zij was de dochter van Joannis Lenars en Elisabetha Scranden en op 26 mei 1692 gedoopd. Zij verschijnt tweemaal: Catharina Lenars en Catharina Lenars Kunnen deze twee profielen samengevoegd worden?
Alle gebeurtenissen in Diepenbeek.

Job, bedankt.

Mag ik ook nog hetzelfde vragen voor de ouders van Joannes Smeyers

Jacques Ghijsen ook gedaan

Kunnen Cornelia Hage (een oud tante van mij - zie Cornelia Hage) en Marinus Potappel (haar man) openbaar gemaakt worden zodat ik ze kan samen voegen met de duplicaten. (ik heb de beheerder 2 maanden geleden aangeschreven; hij is een maand geleden nog online geweest, maar ik heb geen reactie ontvangen of actie gezien).

Ik mag geen profielen openbaar maken die minder dan 150 jaar geleden zijn geboren. Je kan in dat soort gevallen wel proberen een samenvoeg verzoek te doen (heb ik nu voor deze 2 profielen gedaan). Dat helpt soms als gebruikers niet goed in staat zijn om zelf een samenvoeging uit te voeren (nu hoeven ze alleen goed te keuren)

Daar was ik al bang voor. Blijft een beetje vreemd dat ik er niet bij kan ondanks dat het relatief dichtbij familie is, maar omdat het privé profiel niet direkt aan mijn familie vast zit lukt het dus niet. (ik weet dat jij in een lastige positie zit met de regels van Geni).
Bedankt voor de samenvoegingsverzoeken; dat lukte mij dus ook niet.

Het is me net gelukt om de samenvoegingsverzoeken goed te keuren. De eerste van mijn tante kon ik alleen bevestigen, maar die wachte nog. De twee lukte wel gelijk en daarna kon ik ook de eerste doen. Dus het is nu opgelost.
Job Waterreus bedankt!

Hallo,
Kunnen Jacobus van Vugt en Clasina Strikt openbaar worden gezet. Jacobus van Vugt
Hun zoon is geboren in 1835.
Alvast bedankt

Henricus gedaan (plus een paar extra)

Maarten Alexander Brandts Buijs eerste gedaan, de andere 2 waren al openbaar

Dan is dat in de tussentijd gebeurd. Erg bedankt!

Showing 1741-1768 of 1768 posts

Create a free account or login to participate in this discussion