Ek is besig om die voorbereiding te doen om my 75yr oue vader op 'n pad-trip te neem in 2 weke se tyd na al die oorspronklike boerdery plotte van sy Franse Hugenote, Nederlands, Duits en Britse voorvaders (wat aangekom met die skepe in SA uit vanaf die 1600's) te besoek.
Daarom het ek navorsing doen wat dop die erwe op die verbleikte dokumente wat die oorspronklike plase - om te sien wat hulle vandag is (Baie van hulle is nou wêreld beroemde wynplase!) Sommige goeie mense stories kom saam - wat ook besin oor die politiek van die land oor die eeue, en daarom het ek gedink oor doen 'n reis blog vir ons Suid-Afrikaanse Cuzzin medewerker groep wat sal gedeel voorouers het.
Enigeen wat belangstel kan kyk op die TRAVEL SA bande tussen mense en plekke wat ek begin bou (onder)
ASSEBLIEF, voeg ook jou eie navorsing, en stuur my jou gedagtes en idees vir 'n ‘REIS SA MET Geni' BLOG.
Dankie
Liefde, Cuzzin Sharon
http://www.geni.com/projects/Famous-South-Africans (scroll down)
TRAVEL SA: TOWN BY TOWN:
BATHURST:
•Thomas Hartley - 1820 settler who built the Pig 'n Whistle Hotel
•Samuel Bradshaw - 1820 settler who built Bradshaw's Mill & the Wesleyan Chapel
FRANSCHOEK / PAARL:
•Jacques de Villiers Huguenot owner of La Bri wine farm, farmed with his brothers on Bosch en Dal
•Jacques Malan Huguenot owner of de Hoop - now called Simonsig - wine farm
TULBAGH:
•Jacques Theron Huguenot farmer, with Jean Imbert, of Montpellier , & owner of Le Rhone farm.