• Join - It's Free

Sukututkimus ja Geni -kurssi 10.05.2025

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Wednesday, April 23, 2025
Showing all 6 posts

Seuraava Sukututkimus ja Geni-etäkurssi tulossa 10.05.2025. (myös tallenne tulee) Kurssimme on ollut varsin suosittu (Suomen suosituin sukututkimuskurssi, n. 3300 on jo osallistunut).

Kurssi antaa hyvät lähtökohdat sekä laadukkaaseen sukututkimukseen että laadukkaaseen Genin käyttöön. Hyvin moni on kommentoinut, että kurssin myötä on Genin käyttö selkeäksi. Samalla kurssi tarjoaa tiiviin paketin sukututkimuksesta aloittajan näkökulmasta.

Ilmoittautumislinkki (josta löytyy myös tarkempia tietoja) löytyy profiilistani Reijo Mitro Savola, Geni Curator

Olen jo aika pitkää tehnyt suututkimusta. Nämä Geni, Geni pro ja Myheritaget menevät täysin yli ymmärryksen. Mitä niistä saa, mitä ne maksavat, mihin niissä sitoutuu jne.

Eeva Koskinen
Kiitos. Olen ilmoittautunut ja odottelen laskua, sillä en saanut maksettua sitä normaaliin tapaan. Tässä onkin tullut esiin kaksi ongelmaa, joihin odotan saavani kurssin materiaalista ohjeita:1) kuinka oma titteli pitäisi merkitä, ettei Geni herjaa sitä muuttamaan, 2) kuinka yhdistää kaksi saman henkilön profiilia, joista toista ylläpitää norjalainen mies. (Pikkuserkkuni avioitui vuonna 1950 Norjaan, mutta minusta hänen kuului näkyä suomalaisella sivustolla.
Iloa päivään kaikille!

Private User, Genissähän pärjää mainiosti ilmaisversiolla (Geni Basic). Tule mukaan kurssille, niin saat varmasti selkeän käsityksen ja miten tietoa pystyy etsimään ilmaisversiolla (joka maksullisessa versiossa on helpompaa mutta yhtälailla onnistuu ilmaisversiolla, on vain hieman monimutkaisempaa). Valitettavasti MyHeritagesta en itse tiedä paljoakaan, se on kokonaan eri järjestelmä. Genissähän rakennamme yhteistä sukupuuta ja yhteisö on avainroolissa, ja MyHeritagessa rakennetaan erillisiä puita itsekseen. Siis perusidea on kokonaan erilainen.

Eeva Koskinen, jos ei SnellmanEdulta kuulu laskua, laita sähköpostiviesti SnellmanEdun Karin Johnsonille (karin.johnson@snellmanedu.fi) - hän auttaa varmasti. Kurssilla tulee kysymyksiisi (ja paljon muuhun) selkeytystä. Tervetuloa kurssille!

Hei
Olen ilmoittautunut kurssille 10.5. ja maksukin onnistui hyvin.
Odotan antoisaa kurssia ja pääsen sitten eteenpäin Genissä paremmin.

Tiina Maritta Ryhänen, tervetuloa kurssille! Uskon, että se on hyödyllinen.

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion