• Join - It's Free

Pohjois-Pohjanmaan DNA-projekti

Started by Private User on Saturday, February 22, 2025
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 11 posts

Tiedoksi Pohjois-Pohjanmaan DNA-projekti Family Tree DNA:n sivuilla. Jos sinulla on isä- tai äitilinjatulos Pohjois-Pohjanmaalta tai Kainuusta, niin toivoisin, että liittyisit projektiin.

Liittymisohjeet:
1) Klikkaa oheista linkkiä:
https://www.familytreedna.com/groups/pohjois-pohjanmaan-dn-aprojekt...
2) Klikkaa "Join"
3) Jos et ole vielä kirjautuneena FTDNA:n sivuille, klikkaa here-sanaa lauseessa "If you have a kit please sign in here".
4) Kirjaudu sisään
5) Täytä syöttökenttään, että miten testitulos liittyy Pohjois-Pohjanmaahan tai Kainuuseen ja klikkaa painiketta "Request".

Tervetuloa!

Äitini suku on Keski-Pohjanmaalta Toholammilta. Käsitteleekö projektinne myös tätä aluetta?

Lähetin isäpapalle ohjeet. Meillä on tuo Big Y-700 vielä tarkentumassa.

Valitettavasti ei koske.

Pyyntö lähetetty

Pyyntö odottaa

Pahoittelut mahdollisista viiveistä hyväksynnästä. Nyt on tullut kiitettävän paljon liittymispyyntöjä, ja minulla menee aikaa niiden käsittelyssä ja tulosten lajittelussa.

Edelleen odottaa... itseasiassa on varmaan vuoden päivät jo ollut samassa tilassa. En muista milloin pyynnön lähetin.

Olet näköjään lähettänyt liittymispyynnön elokuussa 2022. Minä aloin käsitellä vuosia roikkuneita liittymispyyntöjä viime joulukuussa. Tämä oli jäänyt käsittelemättä, kun olin siitä vähän hämmentynyt. :) Tuo liittymispyyntöjärjestelmä on vähän kökkö, eikä siitä näe, että mitkä liittymispyynnöt on käsitelty ja mitkä eivät, jos ei ole heti ensi lukemisen jälkeen vielä hyväksynyt tai hylännyt pyyntöä..

Noo, ei tässä kello kaulassa olla :) Isäni on onneksi liitetty jo aika päiviä sitten.

Projektin osoitteessa ollut kirjoitusvirhe on korjattu, eikä vanha osoite enää toimi. Uusi osoite on nyt:
https://www.familytreedna.com/groups/pohjois-pohjanmaan-dna-projekti/

Showing all 11 posts

Create a free account or login to participate in this discussion