• Join - It's Free

Ilmoita täällä keskeneräinen yhdistämispyyntö!

Started by Petri Laasonen on Thursday, December 17, 2020
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 91-120 of 1257 posts

@Ari Matomäki
Eristin puun ja laitoin viestin ylläpitäjälle.
Jos vastaa niin voin peruttaa eristämisen ja yhdistää sukupuun Genin suureen sukupuuhun.

-Petri

Private User

Voit ilmoittaa ne täällä tai esim. laita suoraan viestiä minulle.

Terveisin
Petri Laasonen

Maarit Jakobsson Ilmoitin passiivisiksi ja kaikille löytyi sijainen. Etkö voinut itse klikata Toiminnoista?

Ari K PRO
10.11.2023 klo 12.42
Tämä yhdistäminen on jo suoritettu

Ville Toivonen
26.10.2023 klo 18.24

Lasse Söderström yhdisti henkilöt Toivo Korhonen ja Toivo Kalevi Korhonen yhdeksi profiiliksi.
26.10. klo 20.15

Ari K
26.8.2023 klo 11.30 - 10.11.2023 klo 12.42

Tein yhd.pyyntöviestejä yp:lle

Olli Lahtinen
6.8.2023 klo 20.33 Yhdistetty

Toni Saastamoinen
16.8.2022 klo 7.56 Perheen tuplat yhdistetty

Eeva Kaarina Kortelainen
15.8.2022 klo 15.36
En näe kummassakaan mitään ristiriitoja - MF viimeksi paikalla Viimeksi paikalla: 22. elokuuta 2023 ja Yp RF Viimeksi paikalla: 17. marraskuuta 2023

L J-E profiilien ylläpito siirretään käyttäjälle Christine Mööl

Juha Reijo Halmu
6.5.2022 klo 19.45

Juha Reijo Halmu yhdisti henkilöt Antti Antinpoika Tiainen ja Antti Antinpoika Tiainen yhdeksi profiiliksi.
7.5.2022 klo 21.39 · katso

Kristiina Hiekkala
3.7.2022 klo 21.49

5 yhdist tehty - passivisille on löydetty sijaiset, joille jää ristiriitojen rataisujen hyväksymiset

Kristiina Hiekkala
31.3.2022 klo 15.10

7 yhdistämistä tehty kuten edellä.

Passiivinen käyttäjä toimintaa viimeksi 2012 Private User

@ Ari K
eilen klo 18.48

Aloittanut sukupuun 5. elokuuta 2011
Viimeksi paikalla: 20. elokuuta 2023

Tein perheen yhdistämispyynnnöt loppuun.

@ Kristiina Hiekkala ny ok

@ Ari K Yhden passiivisen sain njopa heti hereille. 1 jäi pyyntöasteelle muut tuli korjattua.

mulla toi näyttää edelleen 6kpl eli 3kpl OK. kiitos näistä Ari

Private User

Minun lähettämämistäni en tiedä, koska en tunne henkilöitä. Ehkeivät itse osaa tai mitä lie? Minäkään en osaa, koska en tunne henkilöitä.

Ikävää, jos yhdelle kuraattorille lankeaa jonkinlainen velvollisuus selvittää ongelmat. En osaa ottaa kantaa. T. Maarit Jakobsson

Aiheeseen liittyen. Jos et ole varma, älä yhdistä! Profiilien yhdistämiseen tarvitaan aika paljon tietoa ja faktoja. Vaikka en ole kuraattori, joudun useinmiten seuraamaan ja korjailemaan väärinyhdistämisiä. Vaikka lisätietojen lisääminen on vapaaehtoista, suosittelen lämpimästi niiden lisäämistä profiiliin kohtaan tietoja. Ystävällisin yhteystyöterveisin: Maarit Jakobsson

Jatkan vielä. Kaikki eivät ole SSHY:n tai muunkaan maksullisen palvelun asiakkaita. Jos haluat sukupuusi edistyvän, kannattaa käyttää kaikille näkyvää palvelua. Geni ei edellytä tai pakota maksullisiin palveluihin.

Ari K Yhdistämiset OK. 4 käyttäjää ei ole vahvistanut nimiristiriitojen ratkaisua. Niille en mahda muuta. Täytyy vain odottaa. Ei haittaa muita käyttäjiä.

Private User Kiitos

Johan Valjus

Hei! Haluaako joku eroittaa, ettei taas syytetä vandalismista? Hedvig Matintytär s. 1806 on oikea aviottomien lasten äiti Juho Valjuksen kanssa.

Anders Henriksson Seppälä
Nyt alkaa mennä hermot. En puutu enää näihin. Kiitos ja kumarrus!

Markku Einarl Ilius, käytät valtaasi väärin. Lukitset profiilrja ja syytät toisia vandalismista. Nasse-täti on vihainen! 😡

Showing 91-120 of 1257 posts

Create a free account or login to participate in this discussion