Meer een vraag dan de zwengel voor een discussie

Started by Private User on Monday, August 29, 2011
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing 1-30 of 31 posts
Private User
8/29/2011 at 2:37 AM

Heeft iemand alle gerelateerde projecten van het portaal gekiept of is dat een beleidskeuze? Wilde de ZOEK-provincie-paragrafen bijwerken, maar zag dat het lijsje hier leeg is. Voor ik weer ga plakken graag even reactie van degene die dit zo beter leek.....

8/29/2011 at 4:08 AM

Ik vrees dat het onze vandaal Lipsius moet zijn. Effen kijken of we het kunnen rechtzetten :-(

Private User
8/29/2011 at 4:10 AM

nou, dan kun je heel wat meer projecten aflopen om te kijken of die psychotisch geworden collega overal wel suiker in de koffie heeft gedaan in plaats van zout....

8/29/2011 at 2:16 PM

Hoezo "vandaal Lipsius". Ene Barry Lipsius is mij een paar dagen terug gaan volgen.
Voor de zekerheid die persoon nu maar geblokkeerd.

8/29/2011 at 3:00 PM

Yeps, that's the man, Peter. Die kerel heeft al een paar projectpagina's her en der leeggehaald (gelukkig dat je met de 'revisies' functie de dingen weer kunt recht zetten). Barry Lipsius blijkt nou wel algemeen geblokkeerd, maar blijkbaar nog 'rond te lopen'.

Private User
8/29/2011 at 8:58 PM

Ik heb familie van hem met een personal-mail gewaarschuwd dat hun oom/pa/zoon aan het slaapwandelen is geslagen, maar ik denk dat zijn Alzheimer-symptomen nog niet met de huisarts zijn besproken....

Private
8/29/2011 at 10:28 PM

Jullie maken hier leuk "grapjes", maar die man volgde mij sinds een paar uur. En ik las toevallig deze naam hier.
Sorry maar als er iets aan de hand is waarom lees ik het dan in een discussie die ik toevallig zie? Waarom word je er dan door Geni niet op een andere manier op geattendeerd? Want als je naar zijn profiel gaat zie je dat hij nog 5, 6 mensen volgt die vast van niets weten. Wat doet die man precies want nu ben ik erg geschrokken geraakt van een opmerking en weet niet precies hoe ik dat moet opvatten. Tell me more please... en liever gewoon zoals het is.

8/29/2011 at 10:59 PM

Jennie, een weekje geleden zag ik op een morgen dat de hele projectpagine van het 'Portaal voor Nederlandstaligen' wegwas. In de 'Revisions' kun je zien wie wijzigingen heeft aangebracht? Het bleek dus deze Barry Lipsius te zijn. Fred keek er ook naar, en zag dat Barry Lipsius nog meer dingen had uitgespookt. Gelukkig kunnen deze dingen rechtgezet worden. Fred zorgde ervoor dat alle 'editing' rechten van Barry werden opgeheven, zodat hij zo'n dingen alvast niet meer kan uithalen. In principe zou hij op dit moment alleen nog maar in z'n eigen profielen kunnen rommelen. Het lijkt me dat het moet gaan om iemand die verbolgen is over Geni. 't Zou wel leuk zijn moest hij het werk van andere vrijwilligers zoals wij allemaal kunnen respecteren. In elk geval, hij blijkt niet op email te reageren.

Private
8/29/2011 at 10:59 PM

Oke, Lauri heeft me uitgelegd dat ik me nergens zorgen over hoef te maken. Dat alles altijd hersteld kan worden. Ik was echt heel erg geschrokken. En George en jMu jullie wisten er kennelijk van, maar anderen misschien niet (ik in ieder geval niet). Dus dan is het lastig om te begrijpen waar jullie het over hebben met deze man.. :-)
En ik ben Geni wise een aardige paniekvogel heb ik ervaren, op een of andere manier ben ik "gehecht" aan wat er is. Het raakt me als ik iets kwijt raak of kan raken. Sorry als ik in mn vorige berichtje misschien wat heftig was, maar dat was de schrik. Maar kan zo'n feit misschien wel op een andere manier gecommuniceerd worden of is dit schering en inslag en niet te communceren? grijns

Private
8/29/2011 at 11:03 PM

Oh dank je George iki lees nu net pas je uitleg (kwam gelijk met mijn reactie). Ik was erg geschrokken. En bang dat hij profielen of zo bij me weg kon halen. Daarom gechrokken want er stond alleen maar een opmerking. Maar weet je dat hij ook andere mensen volgt zoals Ben Angel?
En hij is nog lid van the Dutch international Portal zag ik.
Moeten mensen niet voor hem gewaarschuwd worden of zeggen jullie dat alles hersteld kan worden dus niet nodig? In ieder geval bedankt dat je meer hebt uitgelegd George. Thanks!

Private
8/29/2011 at 11:07 PM

BTW ja als het iemand is die verbolgen is dan is het niet fraai dat hij dat op deze wijze lijkt te doen en met name andere users treft. Nou ja Geni moet hij ook niet treffen, maar je begrijpt wat ik bedoel. Werk van andere gebruikers torpederen is heeeel erg slecht.

Private User
8/29/2011 at 11:55 PM

Lieve Jennie, houdt ook rekening met de mogelijkheid van een gestoorde persoonlijkheid of een dementerend brein. Geen idee hoe oud dit profiel is --of zou hij/zij een alias op het mail-adres van zijn/haar partner/ouders of kinderen gebruiken--. Daarom: niet stigmatiseren direct, rustig melden aan curatoren die 'achter de schermen' veel meer over gebruikers kunnen beoordelen dan wij en vooral NIET in paniek raken. Ik heb het opgemerkt toen ik de ZOEK-pagina wilde oppoetsen en zo, je ziet de datum van mijn eerste discussie-bijdrage. Ik heb direct Fred & Sjors een 'interne gezamenlijke' mail gestuurd en Fred stelde me meteen gerust dat hij het ook al net gezien had en gerestaureerd. Vervolgens zag ik dat hij ook bij andere projecten van 'Dutchies' aan het spoken is geweest. Heb een flauw idee van zijn identiteit, maar ga hier niet de detective spelen en zal dat 'vertrouwelijk' met Sjors overleggen, Fred heeft namelijk een 'sabbatical in France' tot ca. 1 november. Hij zal wel een tablet of laptop mee hebben, maar waarschijnlijk wil zijn familie ook wel eens met hem uit rijden gaan. Dus: geduld, vertrouwen en plezier wens ik je toe vooral de dagen dat Lipsius nog niet aan een inrichting is overgedragen. O.k.?

Private User
8/30/2011 at 9:38 AM

p.s. hij moet nog wel onder curatele gehouden worden, want hij stalkt ook Surname-pages. Ik ben naast hem op een tak gaan zitten bij de HEGEMAN familie die ik zelf ook nooit heb ontmoet, maar zo kan hij misschien voelen dat uilen niet zonder ruisch wegvliegen...

8/30/2011 at 9:57 AM

Hij zat ook nog altijd in het Portaal, maar daar heb ik hem vanmorgen uit weggehaald.

8/31/2011 at 2:36 AM

hij is mij ook gaan volgen.. ik zal hem blokkeren en maar hopen dat er niets fout gegaan is..

Private
8/31/2011 at 2:59 PM

George, ik heb je een bericht gestuurd. Hij volgt jou en projecten van je (en mogelijk ook jMu).

Private User
8/31/2011 at 11:21 PM

Dat weten we zodra we op onze GENI-thuis-basis zien dat er weer ergens een nacht-uiltje - ik bedoel de vlinder-vorm, dus een motje - tegen de lamp loopt. Niks ernstigs, we houden haar in de gaten en al rond-cirkelend mag ze vast van ons afkijken hoe wij hier in ons houtlandje Holland de coöperaties hebben opgericht. Misschien dat geni er dan ook nog wat van kan opsteken en de financiële paragraaf in zijn/haar business- en beleidsplannen op Europese design-leesten gaat schoeien. Jennie, ik heb leuke projecten voor vandaag, doe je weer mee! Je bent echt een kanjer als i-surfster voor de DDD-projecten, dus laat je gewoon niet afleiden door zo'n fladderend, flikkerend, flauw menneke.

9/9/2011 at 7:59 AM

Hij volgde me zojuist, gelijk maar geblokt...

Private User
11/10/2011 at 4:34 AM

Weet trouwens inmiddels al iemand door wie ... Private User & Private User ... zijn ingehuurd om andersmens geni-activiteiten-&-initiatieven op de voet te volgen?
Misschien dat onze Nederlandse curatores George J. Homs en Fred Bergman dat hebben kunnen achterhalen. Of betreft het gewoon een soort PRE-&-after-TEST van de geni-Staff? Dan kunnen ze toch beter een klanten-panel samen-stellen?

Private User
11/10/2011 at 5:01 AM

Zag dat deze heer zelfs de Ierse projecten aan het volgen is, vreemde zaak, volgen is in orde maar projecten leeg halen is een andere zaak, toch maar even in de gaten houden.

11/10/2011 at 5:08 AM

Private User hij is al gerapporteerd aan de Geni staff wegens vandalisme en normalieter wordt zijn IP adres en email adres dan geblokkeerd en wordt zijn account opgeheven

11/10/2011 at 5:14 AM

Mike Stangel please remove the account of Barry Norman Lipsius who is destroying again the contents of the Dutch portal and other portals

11/10/2011 at 5:29 AM

Bij zoekopdracht "Barry Norman Lipsius" gevonden, de beheerder van dit profiel: Ronni Lipsius Dake

11/10/2011 at 5:34 AM

Neen Deirdre, je maakt een vergissing, er is een profiel van een gebruiker en er is een profiel dat door de zuster van die gebruiker is gemaakt, maar dat profiel is object en geen subject en kan dus niets leeghalen of bewerken of volgen !

11/10/2011 at 5:57 AM

Ol, dat vermoedde ik al, maar er kan wel contact gezocht worden met die zuster, als er echt sprake van is, dat haar broer een persoon is die geestelijke hulp nodig heeft. Ik hab haar een kort mailtje gestuurd met de vraag in het engels wat er aan de hand is. Baat het niet....

11/10/2011 at 6:10 AM

deirdre, prima aanpak !

11/10/2011 at 6:24 AM

Als ik een reactie krijg van die zus, geef ik het aan jullie door!
Dat het een profiel door zijn zus en niet hemzelf gemaakt was, had ik naruurlijk al gezien joh. (smile)

Private
11/10/2011 at 9:09 AM

Hebben jullie de mogelijkheid van virus Barry Lipsius bekeken?

11/10/2011 at 9:10 AM

leg uit !

Private User
11/10/2011 at 9:22 AM

mogelijkheid van virus Barry Lipsius?

Showing 1-30 of 31 posts

Create a free account or login to participate in this discussion