Lectoris salutem,
Niet zozeer te starten met een discussie, maar met een warm welkom voor al diegenen die met hun aanwezigheid op deze pagina blijk geven het leuk te vinden met anderen samen een wezenlijke bijdrage te leveren aan dit wereldwijde initiatief!
Ik sta open voor samenwerkingsovereenkomsten, maar mijn ondervinding is dat die eigenlijk pas zinvol zijn als je ook werkelijk met elkaar een samenvoeging hebt moeten/willen uitvoeren. Mijn enthousiasme voor geni stoelt niet op de wens mijn album met 'voetbalplaatjes' compleet te krijgen, maar als ik 'dubbele' vind, ruil ik ze graag direct om voor een nieuwe kans weer andere aardbol-bewoners te vinden waarmee ik ergens genen deel. Welke taal ze spreken is me om het even.
Mijn ervaring tot nu toe (ben sinds september 2010 actief op dit platform) is bijzonder, met zelfs hele emotionele aspecten. Via dit systeem heb ik mogen meemaken dat mensen weer in contact kwamen met hun 'roots' en dat bleek zelfs helend te werken. Kan het mooier: genealogie in plaats van therapie....?
Wens jullie allemaal veel plezier en goede samenwerkingen toe! Groetjenu, jMu = jeannette Marina uilenreef.
En, ...... dankzij de recente wijzigingen in het systeem kun je zelfs als je nix betaalt toch heel veel te weten komen over hoe het in de grote-menschen-wereld reilt & zeilt. Maar wees voorzichtig: volwassen gesprekken zijn niet voor kinderoortjes en -oogjes, dus soms: OOGJES open, SNAVELTJES dicht. We houden ze graag schoon en onbevangen voor volgende genearaties die deze aardbol zullen moeten kunnen gaan beheren na onze laatste deluge.....