Link fam. The/Siek/Loo Oei?

Started by Private User on Monday, May 31, 2010
Problem with this page?

Participants:

• Private User
    Geni member
  • Private User
    Geni member

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts
Private User
5/31/2010 at 2:32 PM

To, misschien is dit de link naar jouw familie. Ik zie tenminste de naam Dr. Loo Oei, wie is dat? Hij is getrouwd met het zusje van mijn moeder. Hij is de Opa van Yung die hier was met de Floriade. Zo te zien had hij 2 vrouwen. Misschien is het zusje van mijn moeder wel snel gestorven, ik zal eens vragen aan Hong Kian. Kiem Lian heeft jou ook uitgenodigd, meen ik te herinneren dat je dat zei/schreef?

Private User
6/3/2010 at 5:00 AM

maar ik zie geen link, maar zal vanavond nagaan thuis.moeten we misschien in het engels schryven dat de Genie het ook begrypt

Private User
6/3/2010 at 1:03 PM

probeer maar...............Hong Kian heb ik gevraagd, hij zegt dat mijn Tante overleden is en toen is deze Jang S.Ong hertrouwd. Dus nou moet jij maar nagaan of deze JSO een familie is van jou, zoniet zijn we geen familie!

Private User
6/3/2010 at 1:35 PM

hi Tjoe, ik kan het helaas niet verder uikienen, lykt me ook niet waarschynlyk, er is by ons niet meer een Dr. Loo tydens deze vroegere tyd. Moet een andere Loo zyn.Helaas kunnen we myn mam niet meer vragen, maar er moet zeker nog een andere hoek zyn, die komt wel ergens ten voorschyn.

Private User
6/6/2010 at 4:33 PM

We zijn beiden niet echt familie freeks.....hoe komen we nou erachter he? Zal denk ik ook wel een fout zijn of totaal geen familie. Laten we dat laatste maar aannemen!

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion