Pablo Rivera

Started by Private User on Thursday, May 20, 2010
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts
Private User
5/20/2010 at 4:13 AM

Pablo Rivera Rodriguez@Pablo
¿Quien eran los Padres de Pablo Rivera?

5/20/2010 at 12:44 PM

Good question. What I do know is that Pablo Rivera was my Great grandmother's father, Catalina Rivera, and she died very young, my grandmother says that she had to help raise her brother's and sisters and she dropped out of school to do this, she was about 13 or 14 years old. I can't ask her anymore, because she has alzheimer's and she doesn't have any real conversations anymore. I wish I would have written down the stories that my grandmother used to tell me when I was young.

Private User
5/20/2010 at 5:03 PM

That is interesting Marieliz, since Pablo Rivera (Rodriguez) is my Great Grandfather.....like I told you, it's a full circle. =)

Private User
5/21/2010 at 5:58 AM

Hola Marie, desconosco las razones por las cuales te diriges a mi para contestarme quién es Pablo Rivera ya que en ningun momento que yo sepa te he preguntado de quien se trata, si es lo contrario refrescame la memoria. Ah y por favor yo estoy en PR y aquí hablo español que es el idioma oficial el cual tu tambien dominas ya que como yo eres puertorriqueña. Con la unica persona que me comunico en inglés es con Sandie ya que ella no puede hablarlo ni escribirlo como lo hacemos nosotras.

Private User
5/23/2010 at 8:36 AM

Yo se que es un foro publico o como le quieras llamar, lo que cuestiono es el idioma cuando te dirijas a nosotros los que estamos en PR,. Como lamentablemente estoy incluida y tengo que estar viendo toda la mogolla que estas poniendo en este foro como le llamas y que dices creaste . Porque me digas que para no leer le de un "click", te dire que no voy a cambiar mi email pq tu me lo estes diciendo.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion