iemand heeft een profiel foto en gegevens toegevoegd van mij bij een ander persoon

Started by R.J. de Vries on today
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing all 5 posts

Goede Morgen Job Watereus
Iemand heeft een foto en gegevens van mij gebruikt bij een verkeerd persoon. het betreft hier de echtgenote van @Jan Tjommes Kingma (1803-1848) die is getrouwd met @Grietje Jacob Kingma ( 1808-1884) maar heeft gegevens en foto op profiel van mijn vader @ Louwerens hendriks johannes de vries (1925-2015) getrouwd met mijn moeder @ apollonia Johanna de zwart ( 1922-2004)
Gaarne dit verhelpen AUB.

met vriendelijke groet
dhr R.J. de Vries ( Roland )

Geen van de genoemde namen heb ik in mijn Aldfear file staan. Heb ik ook niet geplaatst! En dan nog weet ik niet wat ik zou moeten doen. Verwijderen? Profiel? En door een oog operatie kan ik niet lang achter de pc zitten. Ik kan dus niets betekenen. mvg Rob Ellis

volgens het logboek is Jan Tjommes Kingma bijna acht jaar geleden voor het laatst bewerkt; ik zie daar geen foto of onjuiste gegevens. En evenzo voor Grietje Jacobs Kingma-Heeringa

Voor deze personen heb ik geen foto of gegevens ingevoerd. Geen onderdeel van onze familie stamboom.

R.J. de Vries

Zoals Ard al aangaf, zien we geen foto's of andere gegevens bij die profielen die er niet horen.

Het is trouwens handiger om een link naar het profiel te gebruiken i.p.v. het @ (er kunnen namelijk meer profielen zijn met dezelfde namen). Bij gebruiken van @ moet er trouwens gewacht worden totdat Geni het betreffende profiel heeft gevonden en pas dan kan verder getikt worden.

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion