sabotaasi jatkuu

Начала Частный профиль сегодня
Возникла проблема на этой странице?

Участники:

• Частный профиль
    Geni Pro

Проекты:

Hei,
eilen kirjoitin tänne sabotaasista profiilissaini. Nyt minulla on oikea äitilinjan Mtdna, K1b2a3, mutta isälinjaani on tullut ex- mieheni Y.haplio R-Y55452.

Eilen siellä oli,kun laitoin tämään postauksen, serkkuni, äitini siskon pojan Valkonen Y-haplo.N-Y7308. Eikö nyt millääm mene perille, että isältäni ei ole otettu Y-hapli testiä. Hän kuoli jo 1973. Ei myöskään hänen ainoalta veljeltään,joka kuoli tarvisodassa 1939. Valjakka suvusta ei tietääkseni ole otettu keneltäkään Y-haplo testiä! Kenellä on oikeus tehdä näitä muutiksia??
Eilen ajoin itsestäni uuden datan ja yhdistin FF testini Geniin. Y-haplo ei tule naisesta!

Lisänä noissa minun Geni sotkuissa on vielä 2 muutakin sotkua::'
- ex-mieheni näkyy dna osumissa vanhimman sisaren poikana. Ei ole mahdollista!!
- Dna osumissa on Kristiina Ahippainen. Hän ei tule FF eikä MH dna- osumakseni, Siksi on mahdotonta, että hän näkyy Genissä minulle serkkuosumana. Tuo bvirhe ollut jo vuoden. Olen ollut yhteydessä Geniin, mutta minuun ei ole oltu sieltä yhteydessä asian tiimoilta. Onko Genissä joku perustaavaa laatua oleva virhe?
Olen tottunut Genin käyttäjä, joten ei mene aloittelija piikkiin.

ANteeksi purkaus ,mutta laan olla jokseenkin turhautunut. Lisäksi en enää luota enin antamiin Dna serkkuus tuoksiin, koska kohdallani on näitä virheitä nk. pilvin pimein!
Terveisin Kaija Jalasvirta

Зарегистрируйтесь или войдите в систему чтобы участвовать в этом обсуждении