Yhteistyökumppanit

Started by Lars Åke Helenius on yesterday
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 2 posts
yesterday at 9:10 PM

Hei!

Olen innokas sukututkija ja innostus on nyt kohonnut sille tasolle, että on enemmän intoa kuin taitoa. Siitä saa varmaan osviittaa, kun katsoo sukupuutani. Menen lauantaina Geni-kurssille, jonka jälkeen osann toimia astetta ammattimaisemmin. Tässä nurmijärven projektissa on paljon yhteistyökumppania ja se on hieno asia. Olen laittanut itselleni seurantaan kaikki, joiden kiinnostuksen kohteena on Nurmijärvi. Toivoisin, että näillä kumppaneilla olisi oman nimensä lisäksi tarkentavana informaationa myös paikkakunta, jota he edustavat. Minun sukuni tulee Klaukkalan Palojoelta ja olen olen kiinnostunut kaikista kumppaneista, joilla on sama sukuhistoria. Toivoisin siis, että kertoisit minulle kumppanin nimen, jota kannattaa seurata. Minulla on aikaa panostaa tähän harrastukseen ja olen innokas keskustelemaan kaikesta, mikä liittyy aiheeseen.

Lars Helenius

Today at 2:14 AM

Hei Lars.

Näin nopeasti vastaan tässä opiskelun ohessa.

Minulla on esivanhempia Nurmijärveltä ainakin Klaukkalasta, Nummenpäästä, Palojoelta ja Kytäjärveltä. Sukuniminä mm. Bifeld, Rönnqvist, Nordbäck, Åberg.

En ole todellakaan mikään taitava Genin käyttäjä (tai täyttäjä), mutta mielelläni keskustelen kaikenlaisesta ja autan jos voin.

Mirkka

Showing all 2 posts

Create a free account or login to participate in this discussion