HJÆLP _ Hvordan kommer jeg ind på min konto

Started by Private User on today
Problem with this page?

Participants:

Showing all 9 posts
Private User
Today at 6:18 AM

Er der nogrn her der kan hjælpe mig

Today at 7:18 AM

Kan du ikke husk din kode

Today at 7:55 AM

Hei, du må jo være logget inn for å skrive en melding her. Kan du forsøke å beskrive problemet litt nærmere?

Today at 8:59 AM

Jag blir upplyst av Geni om denna nya diskussion då jag följer projektet "for danske brugere". När jag går till din profil så är du helt <privat> så jag kan inte ge dig någon hjälp. Kanske ska du vända dig till "projektet och de du samarbetar med istället. Jag har sett ditt namn på några danska profiler som är anknutna till svenska familjer..

Jag gissar att du kanske ska röra dig i din egen familj/släkt för att komma vidare.

Today at 9:21 AM

Du skal ændre din adgangskode - klik på linken -, derefter skal du skabe en ny adgangskode. Maskinen skriver dig om betingelserne (hvilke bogstave, hvor mange tal osv).

Today at 9:47 AM

password er ændret så du bedes bede geni om en lost password som så gnereere en nyt ok password, men fordi geni stadig kender maskinen du bruge så kan du i en kort periode godt skrive også, men det er ikke fuld afgang til alt der

jeg havde også glemt mit password :=)

Anette PRO
Today at 10:28 AM

Har du prøvet de foreslag der er kommet fra andre
Anette

Private User
Today at 12:30 PM

Jeg kan ikke huske mit kode hvad gør jeg nu

Today at 1:33 PM

Klik på "glemt kodeord", så får du en mail med et link, som du skal bruge indenfor et begrænset tidsrum, der kan du så angive et nyt kodeord, på mindst 9 karakterer og som skal indeholde små og store bogstaver, samt mindst et tal og et specialtegn.

Showing all 9 posts

Create a free account or login to participate in this discussion