KURAATTORINIMITYS. Geni on nimittänyt Riitta Heikkurisen Geni-kuraattoriksi. Hän on suomalaisen kuraattoritiimimme 15. kuraattori. Hän on jo ennen kuraattoriaikaa auttanut laajasti Geni-käyttäjiä mm. sukujuurien etsinnässä laadukkaalla sukututkimuksella. Toivotamme Riitan tervetulleeksi mukaan suomalaiseen kuraattoritiimiimme!
t: Suomalaiset kuraattorit (Robert Holmberg, Rauno Homanen, Markku Ilus, Mia Järvinen, Tellervo Järvelin, Petri Laasonen, Riitta Leinonen, Juha Mustonen, Hannele Naatula, Reijo Savola, Lars Söderström, Erkki A Tikkanen, Mirka Väärtinen Torreggiani ja Eerik Yrjölä)
Hei kuraattorit
olen pulassa tunnukseni on matti.ilmari@gmail.com. Geni on alkanut lähettää tähän sähköpostiini viestejä osoitteella mattiilmari@gmail.com, joihin olen mennyt sisään huomaatta, että se onkin ihan eri sähköposti, koska i:n perästä puuttuu piste. Nyt haluan päästä eroon näistä mattiilmari@gmail.com sähköposteista niin, ettei niitä enää tule minun sähköpostiini. Koska minä olin ensin saisi uudenpi tulija muuttaa tunnuksensa niin, ettei tule minun sähköpostiini. Toimenpiteitä tarvitaan. Sain yhden ohjeen josta en kyllä saanut tajuntaani muuta kuin sen, että olen jotain näppäillyt väärin, mutten sitä aivan heti osta, koska väärällä osoitteella tulee minulle postia. >Ystävällisin terveisin
Matti Ilmari
[matti mikael ilmari matti mikael ilmari], laita minulle Genissä tarkemmin asiasta yksityisviestissä, niin ratkaistaan ongelmasi sitä kautta.