Revisioner af Adelheide Marie Syberg
FaktaOm mig
Sammenlign Udført Forfatter Resumé
i dag kl. 14:27 Joan Karin Marcussen (mtH at)
9/8-2022 kl. 10:31 Kirsten Kiilerich
7/8-2022 kl. 19:18 Kirsten Kiilerich Familien boede på herregården Gelskov...
7/8-2022 kl. 12:58 Joan Karin Marcussen (mtH at) Familien boede på herregården Gelskov...
7/8-2022 kl. 12:52 Joan Karin Marcussen (mtH at) Familien boede på herregården Gelskov...
7/8-2022 kl. 12:40 Joan Karin Marcussen (mtH at) Familien boede på herregården Gelskov...
7/8-2022 kl. 12:36 Joan Karin Marcussen (mtH at) *
second cousin four times removed is outside Max Family. Second cousin twice removed is considered by Geni the equivalent of 4th cousin. More removeds than that and it is outside the Max Family -- you may think of them as family, Geni does not recognize them as family.
No explanation needed for removing a manager of a profile in one's Max Family who is not also in the Profile's Max Family.
One frequent reason folks may choose to do so - they find they do not like the choices the other person makes. But no reason is needed.
Hej Joan.
Det kunne måske skyldes dine egne opdateringer og revisioner, som sjældent understøttes af fakta.
Jeg har nemlig ikke fjernet dig.
Jeg er beslægtet, men ikke tæt nok til at jeg kan fjerne nogen.
Men også på denne profil har du skabt uorden.
Hvordan kan hun blive mor til Ernst Syberg og <tilbageholdt>Syberg.
Hun fik aldrig børn!
Og hvor er adoptivdatteren Thora Augusta Branner blevet af?
Her burde også ryddes op!
Hej Joan.
Jeg mangler stadig svar på mine spørgsmål om de 2 Syberg børn, som er havnet her og som du har tilføjet.
Og den manglende adoptivdatter.
Du er selv skyld i at jeg henvender mig her.
Det skyldes din blokade af mig, fordi jeg tillod mig at bede dig om at fjerne 3-4 fejlindførte aner på 2 af vores profiler.
Niels Nielsen Schmidt, som var svigerfar til min tip-tipoldefar Jørgen Christan Dreyer, fik tildelt en søn, en datter og en bror uden dokumentation.
Og Diderich Hein, en 4xtip til mig, fik tildelt forældre, som levede hele deres liv ved Bergen i Norge, til trods for at han var født i Hørsholm.
Jeg indsætter dem, så man kan se revisionshistorikken, hvis man vil.
Det kunne måske hjælpe på hukommelsen.
Er du den rette til at skrive om ansvarsfralæggelse og krænkelser?
Jeg synes det ikke.