separeren profielen

Started by Diederik Mooij on Monday, April 25, 2022
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 8 posts

Als ik, indien dit lukt een pro abonnement heb, kan ik dan weer profielen die ik zelf ooit verkeerd heb aaneengevoegd weer separeren, dus los knippen, zoals vroeger? Dus niet een profiel een generatie hoger of lager zetten, d.m.v. de voorgeselcteerde lijst keuzemogelijkheden in het profiel bewerken de tab Relaties vakje Ouders?

Diederik

Een niet eenvoudige ingreep in de tree.
Veelal zal dit niet zomaar lukken omdat dan een gedeelte van de tree gesplitst wordt.
Wat een oplossing is een nieuwe partner er bij te maken en dan de verkeerde partner er uit halen, en deze evt ergens anders weer er aan hangen.

Het gaat niet om een partner maar om ouders. De tree zal daar gesplitst worden, maar zal elders echt wel wel weer ergens verbonden zijn. Het gaat om de top van mijn stamboom in manlijke lijn, die daarboven geen voorouders meer heeft. Ik heb daar een tak Mooij aan vast gemaakt, maar dat bleek later misschien toch niet juist.zie Cornelis Moijen die ik wil af haken van zijn voorouders (sowieso alleen maar N.N.), die dus niet bekend zijn nog (ik ben er mee bezig) Jan Moij mag daar blijven staan.

correctie link moet zijn naar deze Jan Moij of Jan Moij Trijnen of Jan Claes Moeij Claes

Het keuzevak "verwijder" om te splitsen is grijs en is voor mij niet te gebruiken. Als ik weer pro gebruiker wordt, moet ik dit weer wel kunnen, net als vroeger neem ik aan, maar het staat niet bij de mogelijkheden genoemd als men een Pro lidmaatschap heeft!

Diederik

Als ik het voorgestelde doe in de tree krijg ik een rood venster dus zeer wel mogelijk dat het wel mogelijk is met een abonnement.

Maar Piet,
jij hebt een Pro abonnement. Kun jij het ook echt niet? Dan gaat het niet alleen om het rode vlak wat ontstaat, maar of de grijze button "verwijder" al dan niet buiten werking is gesteld! Voor mij is hij buiten werking, voor jou ook? Hoor gaarne van je of dat zo is voor jou als Pro user..

Diederik ik ga even nogmaals kijken wat er exact gebeurd .

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion