Antje de Blanken - Antje De Blanken Letters

Started by Private User on Wednesday, March 30, 2022
Problem with this page?

Participants:

• Private User
    Geni member
  • Private User
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro

Profiles Mentioned:

Showing all 3 posts

Ik neem contact met je op over dit profiel: Antje de Blanken
Ik heb een foto van Antje de Blanken, evenals een verzameling brieven die door haar zijn geschreven tijdens de Tweede Wereldoorlog en daarna. Ik ben geïnteresseerd in contact met levende familieleden die mogelijk geïnteresseerd zijn in deze historische documenten.

I am contacting you about this profile: Antje de Blanken
I have a photograph of Antje de Blanken, as well as a collection of letters written by her during WWII and afterward. I am interested in contacting living relatives who might be interested in these historical documents.

Sincerely,

Dan Young

Ik had je graag geholpen... heb er ook even extra naar gekeken... maar ik zie niet hoe ik er verder mee kan komen. Personen die na 1920 werden geboren zijn niet te vinden in de bekende archieven. Soms vind je toevallig een overlijdensadvertentie waardoor je weer verder kunt zoeken. Maar in dit geval is de naam te algemeen en is er ook nog 'ns geen partner bekend.
Dus helaas, ik kan je niet verder helpen,
Groeten & succes ermee, Emiel

Beste Dan,

Wellicht heb je dit al gedaan; omdat zij en haar broer Johannes Jacobus voorkomen in de overzichten van verzetskranten (https://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Verzetskranten/...) zou je voor je zoektocht contact op kunnen nemen met het NIOD.

groet,
Anton

Showing all 3 posts

Create a free account or login to participate in this discussion