Löytyykö tuplia vaikka näille sukulaisilleni Aron Lamminen Mikko Pauli Martinpoika
En ole pro-käyttäjä joten etsiminen menee lähinnä liittymisestä kieltäytymiseen.
Ei löytynyt tuplia. Pikku vihje: kirjoita patronyymit (Matinpoika, Matintytär jne) kokonaan. Geni ei ymmärrä lyhenteitä, eikä sen haku silloin löydä henkilöä.
Facebookin Yhteiset Sukujuuret-ryhmässä on useita avustusketjuja, myös tuplien etsintäketju. Ryhmästä löytyy apua ja neuvoja asiassa kuin asiassa :)
Edellisen vastaukseni poistin virheen takia :)
GENI-ohjeita www.ysj.fi -sivuilla, siellä opastetaan miten Basic-käyttäjä voi hakea profiileita.
Yhteistyön onnistumisen kannalta tärkeää osaamista ovat lähteet + nimet + paikat - siellä myös
-pn
Kiitoksia molemmille vastauksesta. Olen yrittänyt yksi henkilö kerrallaan luoda mahdollisimman tarkat tiedot lähteineen tietoa sarakkeisiin. Tämän sukuhaarani suhteen olen keskittynyt vasta Mikko Pauli Martinpoika ja on kyllä hankalaa, läheskään kaikkia muuttoja ei ole merkattu ja lasten syntymäpaikkojen avulla olen arponut missä mies on milloinkin mennyt.