Hei ! en tiedä onko foorumi minun osaltani oikea koska olen itse aika uusi Genin käyttäjä. Löysin kuitenkin yhden korjausehdotuksen epäjohdonmukaisuuksien korjaamiseksi. Eli ohessa ohje;
Kuinka ratkaista epäjohdonmukaisuudet
02 marraskuuta 2019 02:23
Seuraa
Geni -johdonmukaisuuden tarkistus valvoo jatkuvasti profiileja, joista saatat olla kiinnostunut, tavallisista virheistä tai muista ehdoista, jotka voivat viitata puun virheeseen.
Epäjohdonmukaisuuteen on kolme mahdollista ratkaisua:
1. Korjaa tiedot joko manuaalisesti tai napsauttamalla sinistä Autofix -painiketta (jos tarjolla). Epäjohdonmukaisuus on laskettava uudelleen, ja jos se on ratkaistu, se poistetaan luettelosta.
2. Jos tiedot ovat oikein, napsauta epäjohdonmukaisuuden oikeassa alakulmassa olevaa Ohita-linkkiä ja valitse sitten Merkitse tämä oikeaksi kaikille käyttäjille.
3. Jos et pysty ratkaisemaan epäjohdonmukaisuutta tai et ole varma, miten voit ratkaista sen etkä halua nähdä sitä, napsauta Ohita-linkkiä epäjohdonmukaisuuden oikeassa alakulmassa ja valitse sitten Piilota tämä vain minun näkökulmastani "
Jos tästä ei ole apua niin varmaankin Markku Einari Liua tai Markku Pelttari osaavat neuvoa eli kysypä heiltä.
Terveisin Ilkka Martti
Hyvää huomenta!
Lämmin kiitos kaikille neuvoja ja apua tarjonneille ja antaneille.
Ongelma on korjattu kuraattori Reijo Mitro Savolan toimesta. Iso kiitos myös sinne suuntaan.
Yritän jatkossa olla varovaisempi ja pitää huolen siitä, että sormet eivät toimi ajatusta nopeammin.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Terhi