Virheiden korjaus

Started by Terhi Tuulikki Hakulinen on Tuesday, October 5, 2021
Problem with this page?

Participants:

Showing all 14 posts
10/5/2021 at 4:18 AM

Hei
Onko tämä oikea foorumi kysyä mitä tehdä, kun on yhdistänyt äidin ja pojan virheellisesti?
Miten yhteyden saa purettua?
Terhi Hakulinen

10/5/2021 at 4:26 AM

Klikkaa profilia > Muuta profiilin tietoja > Sukulaisuusuhteet. Jos olet yhdistänyt profiilin toiseen niin kuraattori voi perua

10/5/2021 at 4:29 AM

Kiitos 🙏

Private User
10/5/2021 at 5:33 AM

Sukulaisuusuhteet -sivun irrotus onnistuu Basic-käyttäjälle, ellei jommasta kummasta profiilista tule irtolehteä eli saareketta joka ei ole yhteydessä (oikein) mihinkään.

Pro-käyttäjät voivat tällaisiakin tapauksia purkaa. Kuraattori tarpeen vain yhdistämisten purussa

-pn

Private User
10/5/2021 at 10:04 AM

Hei , en välttämättä tiedä miten tämä kysymys liittyy tai kohdistuu minunn. Voitko tarkentaa jos asia liittyy minuun.

Private User
10/5/2021 at 1:01 PM

Minä olen onnistunut tekemään itsestäni veljeni. Suututtaa.

10/5/2021 at 9:42 PM

Oletko Facebookissa? Siellä ryhmässä "Yhteiset sukujuuret...." on myös apua saatavilla, jos Genin kanssa tulee mutkia matkaan.

Private User
10/5/2021 at 10:48 PM

Eli eiköhän se mene niin että pojan profiilin "sukulaisuussuhteissa" muuttaa vanhemmat. Siellä on ehdotuksia. Joskus onnistuu, joskus ei...

10/6/2021 at 12:14 AM

Hei ! en tiedä onko foorumi minun osaltani oikea koska olen itse aika uusi Genin käyttäjä. Löysin kuitenkin yhden korjausehdotuksen epäjohdonmukaisuuksien korjaamiseksi. Eli ohessa ohje;

Kuinka ratkaista epäjohdonmukaisuudet
02 marraskuuta 2019 02:23
Seuraa
Geni -johdonmukaisuuden tarkistus valvoo jatkuvasti profiileja, joista saatat olla kiinnostunut, tavallisista virheistä tai muista ehdoista, jotka voivat viitata puun virheeseen.

Epäjohdonmukaisuuteen on kolme mahdollista ratkaisua:

1. Korjaa tiedot joko manuaalisesti tai napsauttamalla sinistä Autofix -painiketta (jos tarjolla). Epäjohdonmukaisuus on laskettava uudelleen, ja jos se on ratkaistu, se poistetaan luettelosta.

2. Jos tiedot ovat oikein, napsauta epäjohdonmukaisuuden oikeassa alakulmassa olevaa Ohita-linkkiä ja valitse sitten Merkitse tämä oikeaksi kaikille käyttäjille.

3. Jos et pysty ratkaisemaan epäjohdonmukaisuutta tai et ole varma, miten voit ratkaista sen etkä halua nähdä sitä, napsauta Ohita-linkkiä epäjohdonmukaisuuden oikeassa alakulmassa ja valitse sitten Piilota tämä vain minun näkökulmastani "

Jos tästä ei ole apua niin varmaankin Markku Einari Liua tai Markku Pelttari osaavat neuvoa eli kysypä heiltä.

Terveisin Ilkka Martti

Private User
10/6/2021 at 3:55 AM

Henrik Bruun, otan osaa suututukseesi, asia ei liity minuun. Isäni syntyi Seiskarissa ja äitini Tohmajärvellä, sinun taustoja en tiedä, tuskin liittyy minuun. / Vili

Private User
10/6/2021 at 3:59 AM

Manna Marja-Liisa Kaartinen, Olen Facessa, mutta en ole kovin aktiivinen Genissä. Kertoisitko tarkemmin mitä tarkoitat?

Private User
10/6/2021 at 5:16 AM

Vili Herrala, facessa on yhteiset sukujuuret nykypäivän työkaluin ryhmä johon voi liittyä, jos on tarvetta saada genin neuvoja.

10/7/2021 at 12:25 AM

Hyvää huomenta!
Lämmin kiitos kaikille neuvoja ja apua tarjonneille ja antaneille.
Ongelma on korjattu kuraattori Reijo Mitro Savolan toimesta. Iso kiitos myös sinne suuntaan.
Yritän jatkossa olla varovaisempi ja pitää huolen siitä, että sormet eivät toimi ajatusta nopeammin.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
Terhi

11/2/2021 at 1:15 PM

Kiitos kiitoksista vaikka en auttanutkaan sinua. Täydennyksenä silti että 1930 Suomessa tosiaan on vain Hämeenläänin Lempäälä, mutta siitä on kirjattu myös muoto Lempälä. Löytämisen iloa toivotan. Hannu.

Showing all 14 posts

Create a free account or login to participate in this discussion