Automatiikka vs manuaalinen projektiin liittäminen

Started by Juha Reijo Halmu on Sunday, May 2, 2021
Showing all 4 posts
5/2/2021 at 5:26 PM

Siis onko automatiikka edelleen käytössä? Eli käyttäjänä minun ei tarvitsisi lisätä projekteja mihinkään vaan ne automaattsiesti lisättäisiin? toisaalta kuulin, että geni olisi kieltänyt Suomi ja Karjala -projektiin automaattisen lisäämisen koska se hidastaa geniä? Olen nyt ottanut harrastukseksi lisäillä profiileita Suomi ja Karjala -projektiin ja monasti muihinkin jos olen ollut liittyneenä itse ko. projektiin. Onko tämä siis aivan turhaa. Tuntuu ainakin että usempi jättää ainakin Suomi ja Karjala -projektin lisäämättä. Miten tämä nykyään vuonna 2021 menee?

Vähän samaan liitttyen, jos vaikka Pohjanmaa -projekti sijaitsee Suomi ja Karjala -projektin alla, riittääkö että lisään pohjanmaalaisen profiilin Pohjanmaalle ja pääsen sitä katsomaan jos olen esimeriksi vain Suomi ja Karjala projektin jäsen? Eli sitä olsii turhaa enää liittää Suomi ja Karjala -projektiin. Automatiikka tälläisissä kiinnostaa kyllä kovasti t. nim. muutamat sadat profiilit jo käyty läpi manuaalisesti.

5/2/2021 at 5:27 PM

Juha Mustonen (Geni Curator - on hiatus) Reijo Mitro Savola, Geni Curator (jäi lisäämättä itse ylläolevaan tekstiin)

Juha Reijo Halmu Automatiikka on tauolla ja odottaa Geniltä rajapintamuutosta, jonka avulla voisin kohdentaa projektiliitokset pelkästään yhteistyökumppaneiden profiileihin.

5/3/2021 at 1:21 PM

Isoihin projekteihin ei saa lisätä automatiikalla. Pienempiin (paikkakuntaprojekteihin lähinnä) - sitten kun rajapintamuutos on tehty.

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion