Maria Martintytär Ravantti - Mihin häviää Maria Martintyttären (Ravantti) suku?

Started by Jari Tapani Komi on Saturday, April 17, 2021
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 4 posts

Olen Jari Komi. Heikki Komin pojanpoika, jonka äiti Maria Ravantti on. Suusanallinen tieto ei elä enää eivätkä sen kertojatkaan.
Omilla Keinoillani en pääse tästä eteenpäin. Tiedonjano on suuri koska melko läheinen isovanhempi on kyseessä. Jos joku pystyy auttamaan olisin iloinen.

Terveisin: Jari Komi

Hei Jari. Selasin rippikirjoja ja yhdistin profiileita, nyt pitäisi näkyä sukupuuta lisää taaksepäin. Olen Hallikkalan Komeista ainakin lähes kaikki lisännyt tänne. Isäni äidinäiti oli Anni Komi Hallikkalasta. Vielä kun itsesi saat liitettyä isoon puuhun.

T. Miro

Palaan asiaan pikimmiten. Olen Käyttänyt pääasiassa toista ohjelmaa. Ei liene kuitenkaan suuri vaiva yhdistää. Niin ja Kiitoksia! Lienet enemmän perehtynyt aiheeseen.

Hei! Törmäsin tähän keskusteluun. Jari: olet edesmenneen isäni kolmas serkku. Eli isoisäsi Heikki Komi oli isäni Karin isoisän Matti Verner Ravantin serkku. Minulla on koneella 440 omaasukua Ravantteja ja homma jatkuu. Siis tuo mainitsemasi Maria Martintytär oli mummoni papan sisko.... Minulle voi soittaa jos jotain: nolla neljä viisi - 2755271 T. Mako Imatralta

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion