Johan Mattsson Gäddnäs - Pedersören ja Larsmon kirjat

Started by Susanne Elina Ripsomaa on Friday, October 9, 2020
Showing all 8 posts
10/9/2020 at 1:28 AM

Olenko yhdistänyt nämä Pedersören ja Larsmon kirjat oikein tähän profiiliin? Ja mikähän on Johanin oikea syntymäaika? En tuolta -49 vuoden syntyneistä yhtäkkiä löytänyt häntä. Paitsi että, jos syntyneen nimen alla oli risti, oletin hänen kuolleen.

Private User
10/10/2020 at 8:31 AM

Hei,

Yhdistin kaksi Markus Åbergin tälle henkilölle tekemää profiilia. Toivottavasti olen tulkinnut oikein. Kuolinaikaan en löytänyt Kokkolasta. Larsmossa näytti olevan ainakin saman nimisen kuolintiedot.

Terveisin,

Raija Kangas

10/11/2020 at 9:50 AM

Hei,

nyt Johanilla on peräti neljä vaimoa ja viimeisen vaimon kanssa hän on mennyt naimisiin yhdeksän vuotta kuolemansa jälkeen?

/Markus

Private User
10/11/2020 at 10:27 PM

Katsoin saman, mutta en uskaltanut ryhtyä toisen tekemää profiilia muuttamaan. Yhdistin niiden Johanien tiedot, joilla oli sama syntymäaika. Toisess ei tainnut olla puolisoita lainkaan ja toisella niitä oli runsasti.

Raija

10/11/2020 at 11:12 PM

Kuolinajan ei pitäisi olla väärin, mikäli olen seurannut oikeaa Johania pedersörestä larsmoon. Kommunionbok 1813-1821 kirjassa mainitaan, että johan on kuollut ja rippikirjamerkinnät loppuvat 2014 jälkeen.

10/11/2020 at 11:33 PM

Olenkohan yhdistänyt väärin tuon merkitsemäni til västersund jälkeen, tai olenko sitä aikaisemmin seurannut väärää henkilöä. Mun esi-isäni on tuo hänen poikansa Matts Johanson Gäddnäs, ja syntymäpaikkana on Gädda. Tai sitten tässä profiilissa on väärä kuolinaika.

10/12/2020 at 12:11 AM

Ja minun esi-isäni Johan Matsson on kuollut 1815. Eli tämä sen jälkeen vihitty Johan Mattsson on eri henkilö.

10/12/2020 at 12:25 AM

Osaako joku purkaa linkityksen tuohon Sundin Johaniin? Luulen, että olen löytänyt syntyneistä väärän Johanin ja laittanut tuohon Mattsin isän, eli tämän Johanin syntymäaikaan väärän tiedon.

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion