Verisukulaisten määrä genissä

Started by Juha Tapio Honkamäki on Saturday, April 18, 2020
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 8 posts

Miten genissä toimii tuo verisukulaisten laskenta? Minulla näkyy profiilissani vain 10000 verisukulaista, seuraamillani ylläpitäjillä lukema voi olla jopa100 000 verisukulaista! Omassa sukupuussani 2071 profiilia, joista isovanhempia on 450.

Ei-pro käyttäjillä verisukulaiset ja esivanhemmat on rajattu 10000:een. Jos ottaa Pro:n niin tulee näkyviin tuo 100000 verisukulaista ja tarkka määrä esivanhempia, jos niitä on yli 10000.

@Juha Honkamäki

Samalla tavalla on minulla verisukulaisia 10.000, esivanhempia 1.305 sukupuu 5.011
seurattuja 182, lisättyjä 167 profiilia ja ylläpitämiä 163. Samat lukemat on olleet pitkään, samat, joskin olen kyllä toiminnallisesti jatkuvasti lisännytprofiiliini henkilöitä. Käytän geni basic ohjelmaa.

Kiitos tiedoista @Veera Ikonen !

Eikös tähän myös vaikuta se, että Genin tiedot ovat oikeat.

Esivanhempia on siunaantunut 5 564, joten onhan tuossa mahdollista kehittää iso sukupuu. @Veikko Leskelä

Kysymyksen takia katsoin omia tietojani. Minulla (olen Pro-käyttäjä) on sukupuussani noin 2.000 profiilia, mutta esivanhempiani on noin 4.000 ja verisukulaisia 100.000. Jostain syystä kaikki esivanhempani eivät näytä olevan sukupuussani. Kai sillekin on jokin selitys. LS

Kiitos keskustelusta, viisastuin minäkin tässä samalla.
Omia tuonteja minulla on 171 ja puussa n.1700. Ihan kivasti. Kiitos vaan!
Järviseudulla kaikki tuntuvat olevan sukua

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion