Saara Erkintytär Timonen (Girs) - RAILI RÖNKKÖ, voinko pyytää, älä yhdistä yhtään profiilia itse.

Started by (en) Jouni Ilari Konttinen on Sunday, January 5, 2020
Showing all 4 posts
1/5/2020 at 6:00 AM

RAILI RÖNKKÖ, voinko pyytää, älä yhdistä yhtään profiilia itse, pyydä jotakuta muuta tekemään se jos sinusta tuntuu että profiilit pitää yhdistää. vomme silloin tarkistaa yhdistämisen ennenkuin tämä puu on ihan sekaisin.

ainakin tämä yhdistely pitäisi peruuttaa:
Saara Erkintytär Timonen was merged into Saara Erkintytär Timonen (Girs) by RAILI RÖNKKÖ.
Yesterday at 5:28 PM

Private User
1/5/2020 at 8:48 AM

Ok, minä taidan jättää nyt tämän genin sukututkimuksen kokonaan, etten sotke enempää. Yritän korjata tuon, jonka mainitsit. Muutenkaan en osaa näitä muutoksia ja harmi esim. että äidistäni on 10 eri profiilia.
Ystävällisin terveisin, Raili

1/6/2020 at 11:54 AM

voit tehdä sukututkimusta, mutta älä yhdistele profiileita ellei ne ole oikeasti samoja. (ts. syntymäajat/sukupolvet ja perheet on samat) pyydä jotakuta muuta tarkistamaan ennenkuin yhdistät jos jokin ei ole kohdallaan. tämä yhdistely on nyt purettu.

1/6/2020 at 2:36 PM

Ehkä te kaksi voitte tehdä yhteistyötä. Huomaan, että Genin yhteistyöominaisuus auttaa minua todella saamaan paljon aikaan merkittäviä voittoja. Se antaa jonkun puhua mahdollisten muutosten kautta. Toivon tämän olevan järkevää. Olen sukulainen molemmille.

"Sara Ersdotter Timonen is your fifth great uncle."

Showing all 4 posts

Create a free account or login to participate in this discussion