Klopt, kan je ook weer negeren voor iedereen. Don is ook een titel en er ontstaat een probleem omdat de meeste gebruikers het default tabblad voor andere talen dan Engels gebruiken. De taalafhankelijke controles gaan dan allemaal de mist in.
De oplossing daarvoor is nog niet zo simpel. Alle profielen omzetten naar het tabblad van de juiste taal is nogal wat werk, dus dat zullen de meeste gebruikers niet willen doen. De taalafhankelijke controles voor dat tabblad uitsluiten is weer niet zo netjes t.o.v. de Engelstalige gebruikers.
Er zijn wel oplossingen denkbaar, maar het is minder simpel dan het misschien lijkt.
Voorlopig zou mijn aanbeveling zijn om nog maar niet naar de taalafhankelijke inconsistenties te kijken (je kan met het pijltje aan het eind van de kopregel zo'n controle dichtvouwen)
Kijk trouwens voor de controles niet alleen naar de groep mijn verwanten maar ook naar de groep Beheerd door mij.
De groep verre verwanten zal waarschijnlijk ook profielen van voor 1600 bevatten en dat is daarmee een lastige groep om goede bronnen voor te vinden. Dus daar is het extra belangrijk die ook toe te voegen. Waarschijnlijk zal de groep Beheerd door mij wat dat betreft in ieder geval deels gemakkelijker zijn.