Beste Geni Lede
Iemand in Andries Gouws se nageslag het besluit om sy van, van Gouws na Gauché te verander. Dit is moontlik sy kleinseun Godlieb Gert Johann Willem Gauché, maar kan selfs een van Godlieb se kinders gewees het.
Ondertussen, het iemand hier op Geni baie ywerig Andries, en skynbaar sy hele nageslag, se vanne van Gouws na Gauché gaan verander. Dit is blykbaar sonder bespreking met die ander bestuurders van die profiele gedoen, tensy iemand anders beter weet. Ek dink dat dit feitelik verkeerd is om Andries en sy ganse nageslag se vanne as Gauché aan te gee en sal graag die opinie van die ander gebruikers wil hoor, insluitende die opinie van die persoon wat die van oral gaan verander het.
Groete,
Louis
Beste Louis,
Ek stem vir seker saam met jou... indien een lyn kinders 'n spesifieke spelling het, dan is dit nogsteeds beter om die algemene spelling van Gouws te gebruik, met Gauché of wat ookal as die alternatiewe (AKA veld) spelling. Nie genoem in jou boodskap nie, maar daar is natuurlik ook die Gous spelling wat meer algemeen as Gauche is, maar nie die mees algemeenste (=Gouws) nie as ek reg is.
Anders sit ons binnekort met 'n horde Gouws profiele wat met die Gauche profiele gemerge moet word... vir seker gaan ek en niemand anders nie as ons 'n Gouws duplikaat soek Gauche/xyz probeer nie, en sodoende vir die hele gesprek homself weer oor en oor te herhaal.
Eerste paragraaf bo is my algemene kern vir enige lyn profiele, vanne, voor en middel name en plekke. Alles wat snaaks/anders of uniek is kom in AKA veld met kommas uit mekaar gehou.
Ek sal persoonlik soos ek op sulke profiele afkom dit na Gouws verander - en wnr ek ydel tyd het soek vir hulle. :) Ek verwelkom as Geni 'n spesiale algoritme kan skep wat hierdie outomaties uitvoer aangesien dit nie veel dinkwerk verg nie.
Groete
Jan
Ten tyde van sy huwelik in Graaff-Reinet met Sara Barendina Catharina Greybe, teken Godlieb Gert Johan Wilhelm Gous nog self as "GGJW Gous". Sien inskrywing 16 by die skakel https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV8-Q6T7?i=452&am....
Op 30 Oktober 1853 doop hy 'n seun genaamd Andries Stephanus te Graaff-Reinet en word die van nog altyd as "Gous" geskryf. Die besluit om die van na Gauché te verander is dus nie deur Godlieb gemaak nie, en ten minste nog nie teen 1853 nie. Dit is moontlik genoemde Andries Stephanus wat besluit het om die oorspronlikke spelling van sy van aan te neem. Op sy sterfkennis (https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSS8-P6DN?i=1731&a...) word die van dan ook as Gauché geskryf.
Dus, is Gauché alleen korrek vir Andries Stephanus en sy nageslag?
Beste Jan
Dankie vir jou antwoord en bly dat jy saamstem. Dit sal beter wees as die persoon wat al die profiele verander het ook weer alles kan terug verander, ek verkies om my ydel tyd vir nog navorsing te gebruik :)
Jy is ook reg oor die Gous spelling, dit is al moeilik en sensitief genoeg om vir Gous of Gouws te kies met sommige profiele, ons het werklik nie die komplikasie van 'n derde, grootliks onnodige, spelling nodig nie.
Groete,
Louis
Manne nou is ek sommer kwaad. Besef julle hoeveel werk die persoon vir almal inmerges en die groter boom se konflikte gaan veroorsaak.
Indien dit die stamvader is, is die beleid hier lankal geneem dat by die oorspronklik spelling plus die variant in Afrikaans geplaas sal word. Met die nuwe "additional plek" is dit soveel makliker om sulke dinge maklik te maak aangesien dit ook in boom "view" sigbaar is.
Dus in sover dit die Geni konvensies vir die SA mense aangaan is die spelling SV GAUCHE en in die additionele spasie GOUS/GOUWS.
Verder is dit te alle tye GOUWS. In my eie geval het groot oupa grootjie sy van op al se dokumente as GOUS maar my uoma groot is oral GOUWS.
Dus nie eers die nageslag van Andries S is anders as GOUWS en additonele veld Gous/Gauche as hy dan wil.
Judi
Ek stem saam en voel saam oor die ondeurdagte veranderings.Ek volg egter n effens ander benadering aaangesien ek dieselfde as Judith en Hendrika ondervind het.Ek beskou die persoon se leer in die argiewe as die amptelike dokument en spel die name en vanne soos op die leer indeks en as die stamboom by SAF aansluit voeg ek die b2 d11 ens by.Waar iemand sterk voel oor die ander spelling,kom dit by in die bronne lys..Net vir die sommer--My famielie word nogal warm as ek ouma as Gous spel-soos op
hwelik sert en SK en sy het Gous geteken,maar al haar broers is Gouws .Fanie Jacobs
Hallo Judy
Ja, dit is ‘n ergernis dat iemand eensydig die profiele aanpas, en ook een van die oorwegende redes waarom ek nie meer aktief op Geni besig is nie, die moeite om voortdurend profiele aan te pas na aanleiding van ondeursagte aanpassings deur ander gebruikers neem eenvoudig te veel tyd in beslag. As daar ‘n verstandhouding is onder kurratore en gebruikers oor hoe profiel velde gebruik moet word, is dit na my mening beter om sekere velde op historiese profiele te sluit om die soort ergernis en onnodige moeite te voorkom.
Groete,
Louis
Manne ek het hom gekontak en skakels na die projekte van Geni gebruikers in SA gestuur en die probleem verduidelik.
Hy het om verskoning gevra en belowe om in die vervolg by die reels te hou.
Louis ek stem en probeer sluit sover ek kan,maar self onder die kurratore is daar maar soms onenigheid en ander sluit weer oop.☺
Verander asseblief soos julle op die verkeerde spelling kom.
Groete
Judi
Ek weet hierdie GAUCHE gesprek is voltooi maar die "Merge"wat nie terug gewerk kan word nie is nog steeds n probleem .Is of was daar enige terug voer oor wat aan die saak gedoen kan word?
Nog n irreteerebde verskynsel is dat my Afrikaanse source info ewe fluks in Engels vertaal word op "trees that you manage".Waar kan ek hierteen rebelleer? Ek is op n paar besprekings met dies beswaar maar nog geen respons nie.Sien daar wil nou ook gelol word met de Villiers se a1b4 c2 ens