Kerstin Ragvaldsdotter, till Sjundby - Mielenkiintoista.

Started by Sani Lehmus on Saturday, August 31, 2019
Problem with this page?

Participants:

• Geni member
  • Private User
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts
8/31/2019 at 5:21 AM

Kerstin Ragvaldsdotter, till Sjundby is your 12th great grandmother.

Olikos neuvoja, joilla yhdistää sukupuita?

Terveisin tervapeukalo

Private User
8/31/2019 at 9:45 AM

Lasse Söderström, Erkki Tikkanen hyviä kuraattoreja auttamaan vanhoissa sukupuissa, oletko löytänyt kaksoiskappaleita? Nuorempia linjoja pääsee yhdistämään itse helposti ja täällä voi kysyä apua. :) Kerstin myös minun esiäitini.

Private User
9/4/2019 at 8:39 PM

Hei,
En tiedä, miten olen tähän ketjuun tullut - epäilen, että ehkä en kuulu tähän sukupuuhun...
T.Marjaana

Private User
9/4/2019 at 8:42 PM

Hei, tarkistin asian, Kerstin Ragvaldsdotter on kyllä minunkin esiäitini😃 Jos tästä sukuhaarasta löytyy lisätietoa tai jopa kuvia, olisin ihan super kiinnostunut !
Marjaana

Private User
9/6/2019 at 11:12 AM

Hei Marjaana, kun mennään satoja vuosia ajassa taaksepäin, on esivanhempia jo aikamoinen määrä. Suomen pienessä maassa on nk.sukupolvikatoa ja hyvin usein tietty esivanhempi useammankin kerran isovanhempi eri linjoja pitkin.

Geni on siitä mukava että täältä näkee eri linjoja näppärästi, eikä se ole keskittynyt vain isälinjoihin tai seuraamaan yhtä ainoaa sukunimeä, niinkuin "ennen vanhaan" oli usein tapana. Näin syntyy rikkaampi kokonaiskuva sukupuistamme.

Tässä Cajanus-suvusta tietoa, Kerstin yksi esivanhemmista. https://fi.wikipedia.org/wiki/Cajanus

Ystävällisin terveisin, Saga

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion