Etsinnässä Ihanamäen sukulaiset

Started by Johanna Kalliomaki on Monday, August 5, 2019
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts
8/5/2019 at 6:13 AM

Finnish Genealogy -ryhmässä eräs amerikkalainen henkilö Betty Morss tiedusteli tietoa Iisak Ihanamäen jälkipolvista, jotka ovat hänen äitinsä serkkuja. Hänen mukaansa Isaac avioitui Hilman kanssa ja heillä olisi lapset Suoma (avioitui Frans Hietaojan kanssa), Toivo (avioitui Siirin kanssa) sekä Saima (joka avioitui Oivan kanssa). Isaacin 5 sisarta muuttivat hänen mukaansa amerikkaan.

Omasta sukupuusta Iisaklöytyy, mutta valitettavasti on niin tuore henkilö, että kirkonkirjoista en päässyt enää eteenpäin.

Betty kertoi, että 30 vuotta hänen sukulaisiaan vieraili Amerikassa, henkilöt, jotka hän tapasi olivat Elin Niemelä (oletettavasti Niemelä hänen tyttönimensä, nyt noin 50-vuotias, osoite oli tuolloin Tampereella). Elin oli tullut USA:han yhdessä isoisänsä Toivon kanssa, joka asui Honkajoella sekä siskonsa Saima Hietaojan kanssa, joka asui tuohon aikaan Kankaanpäässä. Eliniin, Toivoon ja Saimaan Betty on sukua isoäitinsä Marjaana Ihanamäen kautta. Olisiko täällä henkilöitä, jotka tuntisivat henkilöt tai olisivat kenties heille sukua ja haluaisivat olla yhteydessä Bettyyn? :)

Iisak Ihanamäki

8/6/2019 at 1:20 AM

Hei

Laitoin kyselyä eteenpäin Hietaojan suuntaan.

Terv. Anneli Kyrövaara

8/9/2019 at 10:24 AM

Kiitos Anneli, luin nyt tuon minun aloitusviestinikin ja hyvä että olit saanut siitä selvään. Sieltä näytti muutama sana puuttuvan lauseista. :)

- Johanna

Private User
9/9/2019 at 3:06 PM

Hei, minä olen kotoisin Niinisalosta ja sukulaisiani on paljon Kankaanpäässä,
joten voin laittaa viestiä heille jos he tuntisivat kyseisiä henkilöitä.

Tiedän yhden henkilön, joka on eläkkeellä mutta tekee sukututkimustyötä
Kankaanpään alueella - joten mikäli Betty haluaa, voin tiedustella
asiaa tältä sukututkijalta, hän on asunut alueella kauan, ja tuntee
paljon Kankaanpään sukuja

ystävällisin terveisin Kirsi

Private User
9/11/2019 at 10:34 AM

Hei Johanna,

tarkentaisitko vielä - ketkä ja milloin ovat muuttaneet Amerikkaan, ja mihin kaupunkiin ?

Kirsi

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion