Geertruidt Dircxdr Sasbout - MP status voor Geertuidt Dircxdr Sasbout

Started by Private User on Friday, July 26, 2019
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 6 posts

Er is door een van de beheerders de MP status aan gevraagd voor dit profiel, maar zonder bron vermelding kan ik niet anders doen dan dit profiel het MP status geven en daarna loskoppelen.

Jeroen,

Recia heeft mij gevraagd om naar dit stukje stamboom te kijken. Dat wil ik doen, maar daar gaat wat tijd overheen (kan niet alles tegelijk). Met welk doel is die MP status aangevraagd?

Het heeft geen haast. Dus ik denk er eerst wat meer onderzoek gedaan moet worden. Ik zal zelf kijken wat ik kan doen. Maar ik zal zeker meer geduld moeten hebben.

Het zou helpen als de beheerder die dit aanvraagt ook wat bronnen aan het profiel zou toevoegen.

Jeroen deze dame is een directe voorouder van je de naam Geertruijdt of Geertruydt is om bronnen te vinden op meerdere manieren te spellen 'van Rijt' en 'van Sasbout' zit boven je betovergrootmoeder Maria Cornelisdr van Gent. Van "Geertruydt Dircxdr Sasbout" een MP profile maken i.v.m. controle prima van haar ouders zijn grafmonumenten met wapenschilden bekend.

De bronnen gaan er aan komen, maar in voorbereiding op de bronnen is het al een MP gemaakt.

Ik heb voldoende bewijs in handen om te zeggen zij geleefd heeft en ik hoop in de toekomst ook het DNA bewijs in handen te krijgen.

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion