More Almal
op 9 julie 2019 het n baie gawe vrou die moeite te doen om my Beatrice te laat weet dat een van ons familiebybels te koop is op bid or buy. ek het dadelik n bod gemaak om die bybel te probeer terug koop. ek het die eienaar direk gekontak en gevra ek sal graag die bybel weer terug wil he in ons familie besit.[hy is van Orania] Sy antw was wow...wow.. wow... bel my. wat ek toe ook gedoen het. hy kon ongelukkig nie besluit wat hy soek vir die bybel en verskoning gemaak dat hy sal gaan nasvors en my terug sal bel.. wat toe ook nooit gebeur het nie. die volgende besluit was dan om maar wakker te bly tot die bie stop en dan n bod te maak. my bod was[ met almal wat die bie dop gehou hetse verbasing] die eerste bod vir dieselfde bedrag, maar n man genaamd Kotze het die bie gewen omdat hy auto maties gebie het. my jammerte in die saak is dat n mens nie teen n rekenaar kan bie!!!. wel ek besef daar is mense wat omgee en daar is die wat net aan geld dink..ek het wel die fotos geplaas van die bybel vir die nageslag om te sien..
groete
Beatrice