Kaksi profiilia

Started by Leena Marjatta Anttila on Tuesday, July 9, 2019
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 7 posts
7/9/2019 at 10:27 AM

Hei!
Olen liittynyt isoon Geni-sukupuuhun. Huomasin, että minulla on siellä kaksi profiilia. Kuinka voin poistaa toisen ja mistä tiedän, kumman poistan?
Terv. Marjatta Anttila

7/9/2019 at 10:38 AM

Leena Marjatta Anttila, voin luvallasi yhdistää. Genissähän ei kannata poistaa, vaan yhdistää. Toinen on käyttäjäprofiilisi.

7/9/2019 at 10:57 AM

Hei Leena Marjatta! Tervehdys täältä Lappeenrannasta sinulle kuudes serkku,huomaan että saat apua Reijo Mitro Savolalta näin pian,todella kannattaa yhdistää ei poistaa,
hyvää heinäkuuta ja kesän jatkoa sinulle myös onnellisia sukulais löytöjä täällä suuressa Geni perheessä....! serkku terveisin Olavi

7/9/2019 at 11:00 AM

Tuo Reijo jo vastasikin. Pohjanmaa profiilia hoitaa Saara Lampinen. Olen luvannut olla hänelle Kupiaisten sukuhaaraa täydentävä ylläpitäjä, mutta minulla ei ole Genin PRO -versiota, ja joudun itsekin turvautumaan muihin, kun tulee esim. yhdistämisiä ja oksien liitoksia sukupuuhun tms. Luonnollisin apurisi olisi siis tuo Saara. En tiedä miten paljon hän muita Geni-käyttäjiä avustaa, mutta siis minä en siihen edes pysty. Muistelen, että jos Reijo yhdisti profiilit, niin sinulle kuitenkin tulee sieltä jokin kuittauspyyntö!?

Hei!
Leena Marjatta Anttila is your 7th cousin. Kannattaa sekin yhdistäminen opetella. Geni Curator Reijo osaa selittää paremmin.
-Aino

7/9/2019 at 1:03 PM

Hei Leena Marjatta Anttila.Reijo Savola on kuraaattori. joka osaa sinua auttaa,
Joten käänny Reijon puoleen ,niin saa apua,
Tv.Eila Seppälä Tukholma.

7/12/2019 at 2:41 AM

Tervehdys! Yritin ratkaista ongelman mutta en löytänyt toista Leena Marja Anttilaa. Mene sukutaulu näkymää, jossa Kyseinen henkilö on. Sen jälkeen klikkaa ko. henkilön laatikon oik. alakulmassa kohtaa "lisää", jolloin aukeaa valikko, jossa on mm siirrä tämä henkilö ja ratkaise kaksoiskappaleet. Kun klikkkaa kohtaa "siirrä" jää henkilö näytölle, Sen jälkeen voit mennä uudelleen toiseen sukutaulunäkymään. jossa toinen Leena Maija Anttila on. Tämän jälkeen voit vetää hiirellä tämän sukutaulunäkymän L M Anttilan päälle. Nyt on yhdistetty kaksoiskappaleet. Ongelma on, että ohjelmaan jää tuplana ne henkilöt jotka esiintyvät kummasakin sukutaulunäkymässä. Toinen mahdollisuus on alussa klikata kohtaa "ratkaise kaksoiskappaleet" ja edetä vastaamalla kysymyksiin. Ellei onnistu niin lähetä linkki toisen L M Anttilan profiliin, niin yritän ratkaista asian.

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion