Per Hellberg - Foton

Started by Private User on Tuesday, July 2, 2019
Problem with this page?

Participants:

• Private User
    Geni member
  • Private User
    Geni Pro
  • Geni Pro

Profiles Mentioned:

Showing all 6 posts
Private User
7/2/2019 at 9:04 AM

Mina privata foton dansar runt lite överallt, det är ok att låna dem, men vore bra om man frågar först. Hälsningar Harriet Hellberg

Private User
7/2/2019 at 12:37 PM

Baserat på en kommentar på ett par bilder, har du själv lagt upp dem och stängt sedan ditt eget konto?

Vill du ha ditt gamla konto tillbaka?

Private User
7/2/2019 at 1:16 PM

@ Bjørn P. Brox
Ja bilderna har jag lagt upp själv och jag hade stängt ner mitt gamla konto, men öppnade ett nytt. men ångrar nu att jag stängde ner det första. Det första kontot krånglade och hittade ingenstans där jag kunde få hjälp, så det var orsaken. Sedan så har jag laddad in mitt autosomala dnatest från familyfinder. Jag kan visserligen börja om och fylla i, men egentligen ingen större brådska, jag tar det pö om pö. Det är lugnt. Vill du jobba vidare på trädet så tycker jag att du ska göra det. Går det vara två stycken som kan dela på samma så vore det toppen. Bara det att jag kände igen innehållet i trädet. Vi kanske är släkt. Jag har ju både i Lofoten Harstad och Verdalsöra, Undrar om det går att ladda ner en gedomfil? det går ju fortare

Private User
7/2/2019 at 2:01 PM

Jeg tror du ikke trenger å laste inn noen GEDCOM, men du har opsjon på det på din egen profile.
Du kan starte med å godkjenne denne sammenslagningen på din egen far slik at du får tilgang til ditt gamle tre, så skal jeg undersøke om du kan få tilbaka dine gamle foto ved å gjenopprette din gamle konto.

https://www.geni.com/merge/compare/6000000012427424411?to=600000002...

7/2/2019 at 2:25 PM

Private User - I've restored your old profile and merged it into your current account. (Thanks Private User for helping). Let me know whether that fixes the photo ownership problem.

Private User
7/5/2019 at 4:30 AM

Thank you so very much for helping and thanks to Bjørn P. Brox also. Its ok with the photos, I just got surprise only, so let them be as they are.
Tack så mycket Bjørn, vi låter korten vara som de är så lägg inte ner arbete och tid med att kopiera dem.
Best regards/hälsningar Harriet

Showing all 6 posts

Create a free account or login to participate in this discussion