@ Bjørn P. Brox
Ja bilderna har jag lagt upp själv och jag hade stängt ner mitt gamla konto, men öppnade ett nytt. men ångrar nu att jag stängde ner det första. Det första kontot krånglade och hittade ingenstans där jag kunde få hjälp, så det var orsaken. Sedan så har jag laddad in mitt autosomala dnatest från familyfinder. Jag kan visserligen börja om och fylla i, men egentligen ingen större brådska, jag tar det pö om pö. Det är lugnt. Vill du jobba vidare på trädet så tycker jag att du ska göra det. Går det vara två stycken som kan dela på samma så vore det toppen. Bara det att jag kände igen innehållet i trädet. Vi kanske är släkt. Jag har ju både i Lofoten Harstad och Verdalsöra, Undrar om det går att ladda ner en gedomfil? det går ju fortare
Jeg tror du ikke trenger å laste inn noen GEDCOM, men du har opsjon på det på din egen profile.
Du kan starte med å godkjenne denne sammenslagningen på din egen far slik at du får tilgang til ditt gamle tre, så skal jeg undersøke om du kan få tilbaka dine gamle foto ved å gjenopprette din gamle konto.
https://www.geni.com/merge/compare/6000000012427424411?to=600000002...