Basic-käyttäjät: muutos

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Thursday, March 21, 2019
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing 1-30 of 39 posts

Jos ihmettelette että Basic-käyttäjillä ei profiileihin klikkaus hakulistauksesta toimi kuin ennen, niin siellä on korjattu bugi, joka aiemmin antoi Basic-käyttäjille mahdollisuuden hyödyntää suoraa klikkausta (vastoin kuin oli tarkoitettu).

Pääsette hakulistauksesta profiileihin kunhan se on ylläpidossanne, lähipiirissänne tai yhteistyökumppaninne ylläpitämä. Laittakaa yhteistyöpyyntöjä ja hyväksykää niitä! (

1) PYYNTÖ: mene käyttäjän profiiliin jolle haluat laittaa yhteistyöpyynnön, klikkaa oikean yläkulman Toiminnot -valikosta "Lähetä yhteistyöpyyntö".

(2) HYVÄKSY: tarkista ajoittain aina sinulle tulleet pyynnöt (Genin postilaatikon alalaatikko Avoimet pyynnöt tai suora linkki: https://www.geni.com/requests).

Ilmoitelkaapa muuten isojen puusegmenttien ylläpitäjät alla, jos voitte auttaa hyväksymällä yhteistyökutsuja asiaan liittyen.

Kannattaa huomata, että paikkakuntaprojektien jäsenlistaukset ovat hyvä lähtökohta yhteistyökumppanien etsimiseksi.

Minulle saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Hyväksyn niitä urakalla lauantaisin. Erityisesti Laatokan Karjalasta löytyy rakentamaani puuta, n. 126 000 profiilia saavutettavissa yhteistyöllä.

Reijo Mitro Savola, Geni Curator

Miulle saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Laajemmin olen Pohjois-Pohjanmaan alueella ja Keski-Pohjanmaalla Kälviän ympäristössä.

Saa laittaa yhteistyöpyyntöjä myös minulle, profiileja on enimmäkseen koko Pohjanmaan alueella, jonkin verran Varsinais-Suomessa ja Satakunnassa sekä siellä täällä!

Minulle voi laittaa yhteistypyyntöjä. Pohjanmaa, Kuolajärvi nykyinen Salla Ja Vitasaaren lähi alueet tutuinpia.

Saa laittaa myös yhteistyöpyyntöjä minulle.

Niin ja profiileja enimmäkseen uukuniemi, karjala, maaninka suunnilta toki muualtakin.

Saa laittaa yhteistyöpyynnön. Alueet Pohjois-Pohjanmaa, Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa. Eniten tehtyjä profiileita Oulun ja Raahen seudulta.

Minulla saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Alueina lähinnä Päijät-Häme ja Suur-Jämsä ja niiden ympäristö.

Nyt meni homma sekaisin? Ensin sallittiin MyHeritage väen ryhmäsiirrot ja nyt vaikeutetaan meidän Geni aktiivien yhdistelyjä?? Ylläpitäjiä on tuhansia ja miten ihmeessä nyt saa heihin yhteyden kun ei pääse profiileihin? Pitää rauhoittua ja selvittää aihetta.

Saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Minulla on profiileja pääasiassa Keski-Suomen, Etelä-Pohjanmaan, Pirkanmaan ja Hämeen alueilla + hajatapauksia muuallakin.

Minulle saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Profiileja eri puolilla, esim, Pohjois-Pohjanmaalla, Keski-Suomessa, Hämeessä, Pohjois-Karjalassa, Etelä-Savossa ja Länsi-Lapissa.

Saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Alueina lähinnä Pohjois-Savo ja Pohjoinen Keski-Suomi sekä yksittäisiä kuntia muualta esim. Sortavalan mlk, Pyhäjärvi Ol jne.

Saa laittaa yhteistyöpyyntöjä.
Laatokan Karjala/Raja-Karjala ja Oulun seutu, mutta muutkin alueet Suomessa.

Yhteistyöpyyntöjä vaan minullekin. Toimin pääasiassa Keski-Pohjanmaalla ja Pohjois-Pohjanmaan eteläosissa, mutta jonkin verran myös Itä-Lapissa ja Etelä-Pohjanmaan järviseudulla.

Paikkakuntia mm: Himanka, Lohtaja, Kälviä, Kaarlela, Kokkola, Alaveteli, Kalajoki, Rautio, Sievi, Alavieska, Ylivieska, Nivala, Kannus, Toholampi, Pyhäjoki, Lehtimäki, Töysä, Ähtäri, Salla (Kuolajärvi), Kemijärvi.

Saa laittaa jos on apua. Ilomantsi, Pielisjärvi, Kitee, Sääminki, Rantasalmi, Joroinen, Mäntsälä, Orimattila, Keuruu, Karstula, Kivijärvi, Kangasniemi, Laukaa...Hokkanen, Huttunen, Härkönen, Kinnunen, Rupponen....

Minullekin saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Profiileja pääasiassa Kymenlaaksossa, itäisellä Uudellamaalla, Mäntyharjussa, Kerimäellä, Kiteellä, Hiitolassa ja Kurkijoella.

Saa laittaa ja oikein toivonkin.

Pääasialliset seudut:
Pohjois-Pohjanmaalla Pulkkila, Piippola, Kestilä, Pyhäntä, Rantsila, Kärsämäki, Haapavesi ja muitakin sieltä liepeiltä.
Kainuusta Säräisniemi, Paltamo, Kajaani

Saa laitta minullekin joka puolelta Suomea välillä tutkin koko suomen alueita mutta pääasialliset ovat Varsinais-Suomi ja Pohjois Savon alueet.

Tänne myös saa laitella, jos esim. Pyhäjärvi (O.l.), Reisjärvi, Pihtipudas, Viitasaari, Kuhmo tai Lestijärvi osuvat alueeseen.

Yhteistyöpyyntöjä saa laitella, esim Pohjois-Pohjanmaa (erityisesti Paavola, Pattijoki, Pyhäjoki, Raahe, Saloinen, Vihanti), ja Raja-Karjala (Suojärvi, Hyrsylän mutka)

Yhteistyöpyyntöjä voi lähettää. Alueitani ovat Raja-Karjala, Kuopion seutu ja muutakin siinä sivussa...

Olen tehnyt Geniin 31,216 profiilia joista suurin osa on Uudellamaalla. Sovin siis hyvin yhteistyökumppaniksi henkilöille joiden sukujuuret ovat Uudellamaalla.

Kaima Hokkanen tuossa ylempänä hämmästelee samaa asiaa kuin minäkin. Laajat Gedcom-siirrot aiheuttavat askartelua täällä. Toivon mukaan siirtäjät hoitavat yhdistämisetkin. Ihan suoralla klikkauksella ei kokemukseni mukaan saanut henkilöitä auki, vaan piti painaa niin kauan että avautui ruutu, jossa avaa-komennon jälkeen sai valita joko profiilin sukupuun tai tiedot.

Yhteistyöpyyntöjä saa lähettää, suhtaudun niihin myönteisesti :)
Alueina Savo, Keski-Suomi, Kymenlaakso.

Minulle saa laittaa yhteistyöpyyntöjä. Juuriani mm. Pirkanmaalla, Sysmässä ja Säkkijärvellä. Pyörin monella muullakin alueella etsiessäni mm. puolisoni, lasten ja lastenlasten esivanhempia. Terv. Merja

Minulle saa laittaa yhteistyökutsuja. Lähisuvut Rantsila-Kuusamo. Varsinkin Rantsilan Kurikka-suku kiinnostaa. Vanhempaa sukua löytyy Viipurista Petsamoon.

Myös minulle saa lähettää yhteistyökutsuja. Omat tutkimukset laajasti Keski-Suomen alueella, Pohjanmaan Järviseudulla sekä jonkin verran Hämeessä ja Pirkanmaalla.

Minulle voi laittaa myös yhteistyöpyyntöjä. Olen aloittanut vastikään vapaaehtoisena sukupuukummina, lähinnä Padasjoen, Kuhmoisten ja Asikkalan seudut Keski-Suomesta ja Päijät-Hämeestä ovat tutumpia. Toki auttelen muutenkin mielelläni. https://www.geni.com/…/Hannele-Raulahti/6000000069899687305

Myös minulle voi lähettää yhteistyöpyyntöjä. Omat alueeni isäni puolelta keskinen Karjalankannas (Vuoksen laakso) sekä laajalti suomalaiset pappis-, sotilas- ja virkamiessuvit, äitini puolelta vahvimmin Etelä-Pohjanmaan järviseutu, Pohjanmaan ruotsinkielinen rannikkoseutu, Keski-Pohjamaa sekä Pohjois-Pohjanmaan eteläosat (Kalajoki- ja Pyhäjoki-laaksot), osin myös Savo, Kainuu ja Keski-Suomi.

Saa myös laittaa yhteistyöpyyntöjä. Ylläpitämäni profiilit laajalti koko Suomessa; Karjala, Pohjois-Karjala, Pohjois- ja Etelä-Savo, Häme ja Uusimaa, Kainuu, Pohjois- ja Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa, jonkinverran myös Satakunta. Lappi taitaa olla ainut, jonne itse en ole profiileja juurikaan luonut.

Showing 1-30 of 39 posts

Create a free account or login to participate in this discussion