Zoekakten.nl alternatieven

Started by Dimitri Gazan on Saturday, October 27, 2018
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 11 posts
10/28/2018 at 12:01 AM

Hopelijk wordt het gauw weer herstart.

10/29/2018 at 11:02 PM

Ik vrees van niet tenzij iemand echt bereid is zijn werk over te nemen. Familysearch is overigens wel bezig gegegevens te koppelen aan diverse externe archieven. Dat is in ieder geval een vooruitgang

Private User
6/16/2022 at 7:58 PM

De websites op gezet door een persoon zijn kwetsbaar, omdat er geen backup is. Ik bedoel er zit geen organisatie zoals MyHeritage, FamilySearch of CBG achter.

Deze organisaties zijn wel druk bezig om de digitale informatie over te nemen.

Alle drie hebben een andere doelstelling, dus ook een andere manier om informatie te verzamelen. Dit kan door kopen, via vrijwilligers of donaties en eigen onderzoek.

Alle drie hebben mensen in dienst die niets anders doen dan archiveren.

6/16/2022 at 11:58 PM

Kan het kloppen dat dit het nieuwe jasje is?
https://www.ngv.nl/hoofd/

Private User
6/18/2022 at 10:52 AM

De NGV is bezig om zich zelf opnieuw digitaal uit te vinden. Dus alles wat oud is hebben ze weg gegooid en zijn nu bezig om het opnieuw weer op te bouwen. Het begrip tijdens de verbouwing de winkel open laten, dat kwartje is bij hun niet echt geland.

Dus ja het is een nieuw jasje. In mijn ogen is NGV geheel de weg kwijt.

Private User
6/18/2022 at 10:54 AM

De NGV is bezig om zich zelf opnieuw digitaal uit te vinden. Dus alles wat oud is hebben ze weg gegooid en zijn nu bezig om het opnieuw weer op te bouwen. Het begrip tijdens de verbouwing de winkel open laten, dat kwartje is bij hun niet echt geland.

Dus ja het is een nieuw jasje. In mijn ogen is NGV geheel de weg kwijt.

Ik probeer positief te blijven, maar het de hitte is het lastig.

Private User
6/19/2022 at 3:23 AM

joh, de hele wereld is de weg kwijt, dus waarom de ngv niet

6/19/2022 at 5:50 AM

Hahahahaha!!!!

Doe rustig an, jong! :)

Ze zijn de weg al kwijt in de benaming van hun website. Dat is al nooit te Googlen om te beginnen ;)

6/19/2022 at 5:53 AM

Visueel hebben ze wel een hoop uit de kast gehaald en hopen dat je eerst een paar centen lapt om te zien wat er daar allemaal te vinden is. So be it, mijn centen zijn daar niet aan besteed

Private User
6/19/2022 at 8:44 AM

Inderdaad de vormgeving van het blad en de website lijken wel bij een dure bureau vandaan. Ben zelf lid van hun clubblad of wel reclame blad, maar de vertaal slag van papier naar digitaal dat is iets dat niet iedereen goed in de vingers heeft.

Showing all 11 posts

Create a free account or login to participate in this discussion