Marie Amundsdatter - @Marie Amundsdatter Søking på slekt, ditt slektskap, artig utfall!

Started by Anne Marie Haarsaker on Friday, February 16, 2018
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 3 posts
2/16/2018 at 5:16 AM

Jeg søkte opp min farmor, Mina Kolloen, trykket videre på til hennes mor Marie Amundsdatter. Her trykket jeg på knappen for ditt slektskap. Overraskelsen var stor da min manns navn kom opp og ikke meg! Det skal sies at det er vel 19 ledd i mellom, kusiner, onkler og deres mødre før vi treffes. Men det var ikke akkurat det jeg forventet av svar. Hehehe jaja hva man ikke finner. Må si at jeg er helt ny på dette og må nok prøve og feile litt også.

6/15/2018 at 3:26 AM

Slike ting skjer gang etter gang. Det er at Geni tar den letteste vei, og ikke den du forventer. Kontakt en kurator, så ordner han dette.Men du vil alltid få slike møter.Jeg har hatt over 100 slike. Håper du forstår dette.My heritage er ikke slik, da det er og blir et privat tre, og du styrer alt selv.
Mvh
Torodd Nicolaysen

Private User
6/15/2018 at 4:32 AM

Det har nylig vært mange profilsammenslåinger rundt faren din der et sett med duplikater er flettet inn, og siden Geni optimaliserer finning av slekts-stier ved å gjenbruk av tidligere stier kan det hende at en sti viste linja slik den var til det andre treet som er flettet inn.

Istedenfor å søke, prøv å "gå" stien til henne fra din egen profil, - først ved å klikke på din fars navn, og derfra på hans mor. På den måten "lærer" du Geni korteste veien.

Ellers vil det en uke etter at en slekt-sti er lagret komme opp et dobbelt-pil ikon etter beskrivelsen som når du holder musepekeren over den viser når den ble beregnet, og ved klikking på ikonet trigger du ny-beregning av stien.

Showing all 3 posts

Create a free account or login to participate in this discussion