Create a New Branch : los boompje maken nu mogelijk!

Started by Private User on Wednesday, September 27, 2017
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing all 10 posts

geen idee hoe lang het er al staat, maar ontdekte net dat onder de tab 'Onderzoek' een nieuwe keus staat: Create a New Branch.
Dit maakt het mogelijk, wanneer je geen aansluiting kunt vinden in de 'big tree', je ook als basic gebruiker een losse boom kunt starten, die natuurlijk ooit wel een koppeling met de wereldstamboom moet krijgen.

goede tip

Deze mogelijkheid moet er al meer dan een week staan. Want deze wijziging is van voor een wijziging met afkomst van de profielen of zo iets. Dit is zeer goed nieuws. En een goede wijziging.

Het is vertaald naar `Maak een los boompje`. Laat maar even weten al jullie het een verkeerde vertaling vind. Ik heb deze keuze nog niet uitgeprobeerd dus ik weet niet of de vlag de lading dekt.

Leuk!
Alleen...zorgt dat niet voor versnippering? door luie mensen die geen verbinding zoeken...

Deze mogelijk heeft eigenlijk altijd al bestaan hoor... Je maakte gewoon ergens willekeurig een zoon of dochter aan en knipte dan de band door met de ouders ;-) Heb ik destijds vaak gebruikt om kleine nieuwe boompjes te maken ckv het Titanic project. Maar het is goed dat het nu op een 'normale' wijze kan ;-)

op mijn 'homepage' krijg ik nu de melding 'creëerde een aftakking', maar een los boompje is juist nog geen 'aftakking'. Die vertaling van 'created a new branch' is dus nog niet optimaal.

Dat los knippen werkte alleen voor mij toen ik een betalend lid was. Nu kan ik weer boompjes bouwen voor vrienden zonder hulp van Curators. Goeie tip bedankt.

pasop voor een losboompie en een knippe in het donkerte

Private User Ik heb de vertaling aan gepast van aftakking naar los boompje. Een branch is niet altijd een los boompje, maar nu dekt de vlag de lading.

Showing all 10 posts

Create a free account or login to participate in this discussion