Antti Topiaanpoika Vestola - Lisätietoja

Started by Private User on Saturday, July 29, 2017
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 15 posts

Onko hän mahdollisesti sukua tälle henkijölle ?

Matti Matinpoika Vestola

Matti Matinpoika VESTOLA is your third great grandfather - Antti Topiaanpoika on todennäköisesti isäni äidin äidin Maria Karoliina Kuoppalan veli, ja jos näin on, niin Matti Matinpoika on Antin äidin isä.

Olisikohan Matti Matinpojalla ollut toinenkin puoliso?

Muttav tarkoitit varmaan sitä toista Matti Matinpoikaa

Tämä minun esi-isäni Matti Matinpoika Vestola on syntynyt v. 1802 ja sinun lähteesi Matti Matinpoika Vestola on syntynyt 1823. Onkohan kyse isästä ja pojasta?

Menisiköhän näin: Matti Matinpojan tytär 2. avioliitosta Matilda Matintytär s. 1873 on avioitunut Antti Topiaanpojan kanssa ja heillä on poika Arvo Armas Vestola. Sukunimi tulee siis talon mukaan.

Eli Antti Topiaanpoika meni ilmeisesti kotivävyksi Vestolaan. Minulla on perimätietona, että Vestolat olivat läheistä sukua ja tässä se taitaa selvitä, millä tavalla. :)

Sivun alalaidassa näkyy Heleena Taavintytär leskenä http://www.sukuhistoria.fi/sshy/sivut/jasenille/paikat.php?bid=2939...

Antti pitäisi nyt saada mm. Matildan Matilda Topiaantytär Saarinen veljeksi. Pystytkö tekemään tällaisen liittämisen? Minä en valitettavasti osaa.

Tein tuon ehdottamasi liittämisen. Hyvä juttu kun minun tänään tekemäni Arvo Armas Vestolan perheen nyt saatiin oikeaan sukupuuhun. Kiitos yhteistyöstä.

Kiitos itsellesi!

Showing all 15 posts

Create a free account or login to participate in this discussion