Har du røtter i Finland, eller i finske eller russiske Karelien? Velkommen til vårt prosjekt - med videre lenker til områdeprosjekter:
https://www.geni.com/projects/Suomi-ja-Karjala/13098
Hei alle. Eg og min bror har DNA-testa oss. Det viser seg at me begge får treff med ei mengd personar med finsk- og delvis svenskklingande namn. Då ei av våre kusiner på vår morsside på Austlandet DNA-testa seg, fekk ho dei same treffa. Eg fekk det då for meg at dei finske genene kanskje skreiv seg frå vår mormors side på Jevnaker. Men då 2 av våre tremenningar på denne sida DNA-testa seg, fann me ingen av dei aktuelle finske namna der. Eg sluttar av dette at dei finske genene skriv seg frå får morfar Ole Henschien(1866-1908) på Hokksund. Min oldefar, Olaus Henschien (1827-1909), hadde tysk eller kanskje nederlandsk opphav i farslina. Han var gift med Olea Olsdtr.(1829-1907). Så blei eg gjort merksam på at det fins eit område ikkje langt frå Hokksund som visstnok den dag idag går under namnet Finnemarken. Her var det stor innflytting av finnar på 1600- og kanskje på 1700-talet. Eg gjettar no på at vår oldemor Olea på Hokksund kan ha finske aner. Kan nokon hjelpa meg med dette?
Bør eg skriva dette på engelsk og? Eg kan ingenting finsk.
(Reidar Olav Meling, Bømlo, Norge)
@Reijo Mitro Savola
Hei,min oldefar på farssiden ble født 23.09 1863 eller 1883 i Torneå,Finland,Garasavano prestegjel,Sverige(ganske fovirrende)Navnet var Sem Olsson(ollila).Han kom over til Norge og slo seg ned på Lyngseidet etterhvert.Tok etterhvert navnet SEM som etternavn.Kan følge forfedrene hans ganske langt tilbake,helt til en Henrich Larsson,fødselsdato ukjent men døde 25 juli 1733.Hans sønn het Joun Henriksson,født 1674,Wasara.Hans sønn het Per Jounsson,født 14 juli 1726,Wasara.Hans sønn het Olof Persson,født21 august 1763,Wasara osv.På kvinnesiden er det etternavn som BAAS bla.Noen av etterkommerne etter Henrich Larsson blr født i Moonioniska prestegjel,deriblandt min tippolderfar som het Ole Olsen Henriksen,Han kom også over til Norge og og bodde i Kitdalen,Troms.Er det mulig å finne kirkebøker/arkiver for disse folkene i Finland/Sverige?