Gina Mathilde Sørensen - Hva het bestemor før hun ble gift?

Started by Åsta Irene Sørensen on Thursday, February 9, 2017
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 7 posts

Jeg har funnet ut at hun kan ha hett Johansen. Er det noen av dere som vet dette sikkert?
Og hva med hennes familie?
Hilsen fra Åsta

Du er på sporet...
Du har jo nøyaktig fødselsdato og sted, så det er bare å slå opp i kirkeboka for Vestre Aker 1893

Ps, årstallet på gravsteinen er feil, - skal være 1893, ikke 1892

Dette finner du også hvis du slår opp vielsen deres som du også har nøyaktig dato på, - det også i Vestre Aker

Åsta Irene Sørensen si ifra om du trenger hjelp til å lete i de skannede kirkebøkene på Digitalarkivet.

Du kommer også langt på vei med å taste inn det du vet, Gina maridalen, på Søk i kildene på hovedsiden til digitalarkivet, http://arkivverket.no/arkivverket/Digitalarkivet

Hei., så flott med svar. Nå skal jeg søke videre. Har så lyst til å vite litt mer om bestemor og hennes familie.
Er vi i familie, dere som har svart?

Alle er i familie, - du er jo med i verdenstreet, men ellers er både Remi og jeg kuratorer her på Geni til hjelp for alle brukerne, men siden du allerede hadde så mange åpenlyse data å søke videre på ville jeg at du skulle prøve først selv, og som Remi sier komme tilbake hvis du trenger hjelp.

Vær imidlertid oppmerksom på, som jeg sa ovenfor: Fødselsår på gravsteinen og profilen hennes er sannsynligvis feil, så du må søke med litt slingringsmonn.

Showing all 7 posts

Create a free account or login to participate in this discussion