Med blåa band avsåg jag släktskapsförhållandet så som det syns på Geni,
inte flaggor etc. men del har dock både svenska och danska rötter utöver de finska, Bååt släkten återkom i flera av leden som en gemensam rot,
någon hade även rötter ned till Rurik. Jag kom att tänka på svartvita foton,
där det blåa fältet blir vitt och det gula svart, svenska flaggor 1921...
http://www.gamlavykort.nu/forum3/uploads/1BC_vykort.jpg
Ehdottomasti. Olen soitonopettaja ja säveltäjä ja suvussani on ammattimuusikkoja-muutamia, voisi kutsua neroiksi. Musikaalisuus on harvinaisen vahvaa suvussamme.
Olen Sibeliukselle verisukulainen isän ja äidin kautta.
Äidin kautta isoäidin isän kautta sekä isoisän äidin kautta, sekä isäni kautta isoisän kautta.
Then you and I are cousins in two paths at least Virva. M Kilprinne.
http://www.geni.com/path/Ulf-Martinsson+is+related+to+Jean-Sibelius...
http://www.geni.com/path/Ulf-Martinsson+is+related+to+Virva-Kilpiri...
Kiitos! Tämä on kiinnostavaa.
Tässä omia sukulaisuuksiani Sibeliukseen:
Jean Sibelius is my 8th cousin once removed. (Milka Alajuuma os. Kallunki, äidinäidin puolelta.)
Jean Sibelius is my 9th cousin four times removed (Pekka Alakuuma, äidinisän puolelta.)
Jean Sibelius is my 13th cousin once removed. ( Isäni Eero Kilpirinteen puolelta. Tämä sukuyhteys tulee Juusten-suvun kautta.)
Aulikki Rautawaara is my 9th cousin once removed. ( Äidin kautta.)
Jalas is my 9th cousin once removed. ( Äidin kautta.)
Krohn is my 11th cousin once removed. ( Isän kautta.)
Kim Borg oli muistaakseni 13th cousin once removed isän kautta-en kirjoittanut heitä kaikkia aikaisemmin ylös.
Palmroth is my 11th cousin removed ( isän kautta.)
Olen verisukulainen myös Robert Kajanukselle sekä isän että äidin kautta, sekä verisukulainen, tosin kaukaista sukua Edward Griegille. Eli siis kaikki nämä muusikot ovat verisukulaisiani. Sibelius kolmeen otteeseen.