Kaj-Johan Henrik Malmberg - Hei Kaj..

Started by Private User on Monday, March 16, 2015
Problem with this page?

Participants:

Showing all 12 posts
Private User
3/16/2015 at 1:55 PM

Olenkin monen monta viestiä sinulle jo laittanut, mutta et ole vastannut.. Yritän vielä kerran..

Huomasin että olen myös ylläpitäjänä esim Ester Bockströmin profiilissa mutta en muissa yhtä lähisukua olevissa, miksiköhän :)

Ja sitten huomasin Isomummini kohdalla olevassa kuvassa tälläisen kohdan kun "Albumista Kaj-Johan Henrik Malmberg's photos by Kaj-Johan Henrik Malmberg" ja ilmeisesti sulla on paljon muitakin kuvia myös minun suvustani jota olisi hieno päästä katsomaan.. Olisiko se jotenkin mahdollista, Ester on tosiaan myös minun isoäitini, eli samaa sukua ollaan

Henna

3/17/2015 at 8:07 AM

Minä en ymmärrä miksi minun laittamia henkilöitä poistetaan minun rakentamasta puusta?

Private User
3/17/2015 at 8:14 AM

Oonko mä poistanut jotain sun laittamia ? :O

Jos oon niin sori, en mä tarkoituksella oo niitä poistanut.
Niinkun sanoin että meillä on sama suku ja oon ylläpitäjänä osassa, sinä osassa niiin mulla on varmaan mennyt sekasin jotain..

Private User
3/17/2015 at 8:20 AM

Nyt kun rupesin kattomaan niin tuolla näkyy että sinä olet lisännyt mun äitini profiilin..

Minäkin olen sellaisen lisännyt tietysti kun liityin geniin, mutta kun meillä on yhdistynyt puut niin jostain syystä ne mun lisäämät on korvattu sun lisäämillä..

En sitten oo vaan huomannut, kyllä mä nyt oletin että esimerkiksi oman äitini tiedot on mun laittamia ja mun oikeus muuttaa

Private User
3/20/2015 at 3:01 PM

Yhdistettäessä duplikaatteja molemmat hallinoijat ovat jäljellä, yhteishallinnoijina. Molemmilla hallinnoijilla on oikeus muuttaa profiilin tietoja. Profiilien poisto ilman Genin lupaa on käyttäjäehtojen vastaista.

Private User
3/21/2015 at 9:36 AM

sanoinkin jo että en oo tarkoituksella poistanut.. mutta saanko meidän sukupuut sitten vielä jotenkin erotettua kajn kanssa? onhan tämä vähän tylsää että mun profiileihin pääsee käsiksi mutta mä en pääse edes omien isoisovanhempien tietoja katsomaan -.-

Private User
3/27/2015 at 3:07 AM

Lars osaisitko neuvoa mua vielä sen verran, että jos nyt poistan tunnukseni genistä.. poistuuko kaikki mun tekemät profiilit? myös muiden sukupuista?

3/27/2015 at 3:27 AM

" Henna tämä sun ongelma ei ole mitään uutta, tällaisia on tullut vastaan ennenkin, älä nyt kuitenkaan luovuta, katsellaan rauhassa mitä voidaan tehdä? Suojärven suuressa sukupuussa on tarkoituskin, että voi olla monta ylläpitäjää, koska suvut yhtyvät, näin saamme uusia sukulaisia myös omiin puihimme, jos haluaa rakentaa vaan omaa puuta, niin MyHeritage on sitä varten, mutta on varmaan sinunkin edun mukaista tehdä yhteistyötä meidän kaikkien kanssa, pyydä rohkeasti apua jos tarvitset, täällä on paljon ihmisiä jotka ovat kokeneita ja auttavat varmasti.
T. Tarja

Private User
3/27/2015 at 7:38 AM

tarja oon pyytänyt apua,mutta mulle ei viitsitä vastata niin miksipä en poistaisi profiiliani ja tekisi vaikka kokonaan uutta ilman mitään yhteistyötä. Tätä aloin kuitenkin itseäno varten tekemään ja en mä nyt tämmöstä tästä halua :)

3/27/2015 at 7:59 AM

Henna, niinkuin sanoin, ei tästä ole kauan, kun samanlainen ongelma oli ja saatiin se korjattua, täällä suuressa sukupuussa on paljon sukua ja monella on täällä profiileissa ylläpitäjinä monia ihmisiä, ei se pitäisi olla ongelma, mutta tietysti tuo että pääset omat lähusukulaisesi katsomaan ja muokkaamaan profiilia, niin oliko se sun ongelmasi, siis etkö näe omia sukulaisiasi? Korjaa jos ymmärsin väärin? Tarja

Private User
3/27/2015 at 10:36 AM

Henna, jos poistat profiileja ne poistuvat myös muiden sukupuista. Jos poistat tunnuksesi, profiilit eivät häviä automaattisesti. Sitäpaitsi profiilien poistaminen on tiukasti tulkiten Genin käyttäjäehtojen vastaista.

Private User
3/27/2015 at 11:07 AM

Siis että minä en saa poistaa itseäni,lastani yms sukupuusta vai? Aattelin vaan poistaa tunnukset ja luoda uuden :)

Showing all 12 posts

Create a free account or login to participate in this discussion