Olenkin monen monta viestiä sinulle jo laittanut, mutta et ole vastannut.. Yritän vielä kerran..
Huomasin että olen myös ylläpitäjänä esim Ester Bockströmin profiilissa mutta en muissa yhtä lähisukua olevissa, miksiköhän :)
Ja sitten huomasin Isomummini kohdalla olevassa kuvassa tälläisen kohdan kun "Albumista Kaj-Johan Henrik Malmberg's photos by Kaj-Johan Henrik Malmberg" ja ilmeisesti sulla on paljon muitakin kuvia myös minun suvustani jota olisi hieno päästä katsomaan.. Olisiko se jotenkin mahdollista, Ester on tosiaan myös minun isoäitini, eli samaa sukua ollaan
Henna
Nyt kun rupesin kattomaan niin tuolla näkyy että sinä olet lisännyt mun äitini profiilin..
Minäkin olen sellaisen lisännyt tietysti kun liityin geniin, mutta kun meillä on yhdistynyt puut niin jostain syystä ne mun lisäämät on korvattu sun lisäämillä..
En sitten oo vaan huomannut, kyllä mä nyt oletin että esimerkiksi oman äitini tiedot on mun laittamia ja mun oikeus muuttaa
" Henna tämä sun ongelma ei ole mitään uutta, tällaisia on tullut vastaan ennenkin, älä nyt kuitenkaan luovuta, katsellaan rauhassa mitä voidaan tehdä? Suojärven suuressa sukupuussa on tarkoituskin, että voi olla monta ylläpitäjää, koska suvut yhtyvät, näin saamme uusia sukulaisia myös omiin puihimme, jos haluaa rakentaa vaan omaa puuta, niin MyHeritage on sitä varten, mutta on varmaan sinunkin edun mukaista tehdä yhteistyötä meidän kaikkien kanssa, pyydä rohkeasti apua jos tarvitset, täällä on paljon ihmisiä jotka ovat kokeneita ja auttavat varmasti.
T. Tarja
Henna, niinkuin sanoin, ei tästä ole kauan, kun samanlainen ongelma oli ja saatiin se korjattua, täällä suuressa sukupuussa on paljon sukua ja monella on täällä profiileissa ylläpitäjinä monia ihmisiä, ei se pitäisi olla ongelma, mutta tietysti tuo että pääset omat lähusukulaisesi katsomaan ja muokkaamaan profiilia, niin oliko se sun ongelmasi, siis etkö näe omia sukulaisiasi? Korjaa jos ymmärsin väärin? Tarja