Hei,
Er det bare hos meg, eller er det flere som opplever "feil formatering" og "rar" / minimalistisk og hvite sider på Geni? Har vært slik siden tidlig i kveld. Utrolig irriterene, så jeg håper dette bare er forbigående. Ja, har prøvd ulike nettlesere, samme overalt. Bruker Google Chrome til vanlig.
Mvh
Karin Gullhav
Hei Svein,
Synes det er veldig merkelig at dette kun gjelder Geni, alle andre sider fungerer normalt hos meg. Og som sagt, dette oppstod tidlig i gårkveld; først forsvant "billedtegn" som f.eks. de grønne bølgene som viser en profil jeg samarbeider om, deretter ble slektslinjene umulig å vise, deretter forsvant bakgrunnsfargene og vanlig sideformattering. Er fortsatt slik; mens jeg bare for ei lita stund siden var i nettbanken, der alt var ok. Ellers er nettbanken vanligvis en god indikator på at noe med egen pc er feil. Facebook, mailsider fra g-mail osv fungerer som normalt. Underlig; men jeg har opplevd dete før på Geni, men det begynner å bli ei stund siden. Det er i hvertfall ikke viften på lap-topen min som er gåen/full av støv, den er ikke litt varm under engang.
Karin