Matias ( Matti ) Tilander - Mukava tutustua Sinuun Kristina Tilander!

Started by Marja-Liisa Cecilia Auraniemi on Sunday, March 1, 2015
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 2 posts
3/1/2015 at 2:08 AM

Olet minulle isäsi Matin kautta serkkuni tytär. Minä olen äitini Lilly Maaniemen (os. Jonsson ) puolelta serkku isällesi. On ikävä todeta, että isäsi on jo kuollut. Hän oli minusta kymmenen vuotta vanhempi.
Äitini kuoli melko nuorena syötyään vahingossa myrkyllistä sientä vuosi 1967 oli tuolloin. Olin samaan aikaan opiskelemassa sairaanhoitajaksi. Toimin ko. ammatissa koko ajan, mutta täydensin parille alueelle painottuen I Lasten sairaanhoitoon ja psykiatriaan.
Minulla on mieheni kanssa 2lasta tyttö Pia ja poika Pali. Poika on naimisissa ja yksi lapsi Atte poika, tulee 7 vuotiaaksi ok. kuussa.
Tyttö on toimintaterapeuttina Neuroonissa. Asumme kaikki Kuopiossa.
Terveisin Marja-Liisa Auraniemi

Private User
3/1/2015 at 7:58 AM

Hei Marja-Liisa,
on todella mukava kuulla sukulaisistani. Äitini googletti muutama päivä sitten Agda Svanhild Tilanderin nimen internettiin ja löysi nämä Genin sivustot. Meille oli kiva yllätys löytää näin paljon tietoa mammani Agdan suvusta kuvineen. Harjoittelemme vasta tämän Genin sivustojen käyttöä, mutta mielellämme jaamme tietoa sukulaisiin liittyen. Emme löytäneet tietoa sivuiltasi Alfhild Olivia Jonsson (Agdan ja Lillyn sisko) syntynyt 13.07.1911 ja kuollut 16.02.1959. Äidilläni on kuvat Alfhild Oliviasta ja Axel Helgo Jonssonista (nimi hautakivessä Iittalassa). Mielellämme lisäisimme kuvat sivustoillesi, jos se sopii Teille. Olemme käyneet kerran vuodessa aina kesäisin Iittalassa sukuhaudoilla jo lapsuudestani saakka. Siskoni on saanut äitisi nimen mukaan toisen nimen. Siskoni on Nina Cecilia Tilander ja hänellä on 3 lasta, poika Jesse Johannes, Jemina Cecilia, jotka on yli parikymppisiä ja Karl Matias 12 v. Minulla on tytär Katarina 12v ja Jere 8 v ja asumme perheineen Siuntiossa. Siskoni ja äitini asuvat edelleen Espoossa. Äitini Arja voi hyvin ja on 76v. Äitini muistaa sinut ja siskosi hyvin käydessään kyläilemässä Agdan, Kallen ja Matiaksen kanssa teillä Muuramessa 60-luvulla.
Mielellään pidämme yhteyksiä ja päivitellään sivustoja.
Ystävällisin terveisin sekä aurinkoista kevättä Teille kaikille toivottaen Kristina Tilander ja Arja

Showing all 2 posts

Create a free account or login to participate in this discussion