Hvem Tror Du At Du Er Sesong 3 starter nå

Started by Harald Tveit Alvestrand on Monday, December 29, 2014
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 9 posts
12/29/2014 at 8:20 AM

Jeg har oppdatert prosjektet med sendedatoer på de som NRK har lagt ut info om (ikke alle), men det er mye igjen å gjøre!

12/29/2014 at 8:40 AM

Nå har jeg også sendt henvendelse om å gjøre hovedprofil (MP) til samtlige eiere av profiler på Geni, unntatt Halfdan Sivertsen som var nær nok i slekt til å gjøre den til hovedprofil selv, og Kari Bremnes, som er Geni-bruker. De la jeg bare inn lenke til.

Så får vi se om noen svarer.

Private User
12/29/2014 at 8:50 AM

Bra

12/30/2014 at 3:55 PM

Da var settet komplett - ser at Cato Ingebrigtsen har vært inne og lagt inn bilder - bra!
Jon Almaas måtte jeg opprette selv - viste seg at den profilen jeg trodde var hans hadde feil fødselsdato, så det var nok en annen.

Private User
1/3/2015 at 3:23 AM

Jan, du må ikke poste slike linker du har fått på email, da de logger folk ut og prøver å logge dem inn som deg selv.

Dette var vel hva du ønsket å poste: http://geni.com/1gjD8

1/3/2015 at 3:44 AM

.....at Odd Nordstoga var oldebarn til Johan Bojer var jo ikke det jeg ville gjettet sånn umiddelbart.... (og at han vokste opp på garden der Aasmund Olavsson Vinje er født....)

Private User
1/3/2015 at 4:46 AM

"Den siste viking" forfatteren, - det er vel en av dem det vil fokuseres på i programmet, men man vet jo aldri. At den mest kjente, Lippestad søsteren Emma Hjorth (eller generelt alle kvinnene) ble utelatt i programmet på Lippestad overrasket iallefall meg.

Noen som vet hvem som er foreldre til Odd Nordstogas far, Olav Nordstoga, f. 1938?

1/3/2015 at 5:09 AM

Kunne jo være fristende å sende ham en mail og spørre - adressen hans er offentlig på http://www.visitrauland.com/Aktoer/I-Vinje/Plassen ....

1/3/2015 at 5:38 AM

Jeg startet en ny diskusjon om Nordstoga. Jeg fant bygdeboka for far hans.

Showing all 9 posts

Create a free account or login to participate in this discussion