Christian Mikal Pedersen - Forkert fletning http://www.geni.com/people/Christian-Pedersen/6000000009972530190#/tab/revision

Started by Birthe Nesgaard Johansen on Thursday, October 9, 2014
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 5 posts
10/9/2014 at 6:27 AM

Denne profil er blevet flettet med en af mine, det kan jo ikke passe, nu har han 2 hold forældre. Er der en kurator, som vil skille dem ad igen.
Venlig hilsen
Birthe Nesgaard Johansen

Private User
10/9/2014 at 7:23 AM

Fydda, revisjonene viser en sammenfletning med en Rasmus Christian Pedersen gjort avPrivate User.

Har bedt Geni om å omgjøre dette.

Private User
10/9/2014 at 11:14 AM

Geni har omgjort denne sammenflettingen nå

10/10/2014 at 4:35 AM

Ja Fydda Bjørn. Tak for hjælpen. God weekend.
Hilsen Birthe

2/4/2015 at 3:56 AM

Hej Bjørn, vil du være sød at hjælpe.
Den er helt gal med denne fletning, og det er anden gang nu, samme som ovenstående.
Christian Mikal Pedersen
Customer service udredte forkert fletning 9 oktober 2014, og så i går fletter Nils-Ole Våg dem igen. Jamen helt ærlig, hvad sker der lige? De har jo ikke en gang samme forældre.
Jeg havde oprettet min profil som Rasmus Christian Pedersen gift med Dorthe Kirstine Nielsdatter. Som dokumentation har jeg scannet Rasmus´ konfirmation og vielsen med Dorthe ind under medier, så man kan jo se, at det ikke er samme person, som den man har flettet med. Min er konfirmeret i 1933 og født i 1819 og gift i Danmark, den man har flettet med er født i1825 i Norge og hans kone hedder Christine Marie Nielsdatter.
Det undrer mig meget, hvordan man kan få den idé, at det er samme person.
Vil i være søde endnu en gang at skille profilerne ad igen. På forhånd tak.
Venlig hilsen
Birthe

Showing all 5 posts

Create a free account or login to participate in this discussion