Hallo Jan
Iewers praat ons tog by mekaar verby. In jou tweede boodskap op die 15de Junie het jy juis gesê dat die regte Beck hier gekoppel is aan Pieter.
Die redes waarom ek sê dat hierdie Pieter nie die man van Elizabeth Vosloo kan wees nie is die volgende:
1) In die Tulbagh Census van 1812 word Pieter Gous en sy vrou Maria Johanna Beck op dieselfde bladsy aangegee as twee van hulle seuns en die seuns se eggenote. Die seuns is Jacob Marthinus Gouws met sy vrou Maria Elizabeth Fourie en Pieter Frederik Gouws met sy vrou Geertruij Britz. Die twee seuns is ook aan sy profiel hier op Geni gekoppel.
2) In die Tulbagh Census van 1817 word Pieter Gous en sy vrou Maria Johanna Beck weereens op dieselfde bladsy aangegee as Pieter Frederik Gouws en sy vrou Geertruij Britz, maar nou ook met nog een van hulle seuns Willem Johannes Gous en sy vrou Maria Johanna Steenberg, Willem Johannes is ook aan Pieter se profiel hiet op Geni gekoppel.
3) Sara Elizabeth Vosloo is in 1801 te Kaapstad getroud met 'n Pieter Gous, wie duidelik nie dieselfde Pieter as Maria Johanna Beck se eggenote kon wees niet aangesien sy en Pieter in beide die 1812 en 1817 Census duidelik nog getroud is en Maria Johanna Beck in die Beaufort-Wes Census van 1814 aangegee word as die weduwee van Pieter Gous.
4) In die mees onlangse Gous/Gouws geslagregister wat ek van GISA aangekoop het word Sara Elizabeth Vosloo aangedui as die vrou van Pieter Gous * 11.4.1727 ≈ Paarl 6.7.1727, dus die vader van "ons" Pieter Gous. Die volledige aanhaling uit GISA se Gous register is as volg:
Pieter * 11.4.1727 ≈ Paarl 6.7.1727, burger Swellendam en boer v „Voorbaat“ aan
Swartberg † c. 1819 x Roodezan, Tulbagh 5.11.1752 Magdalena BRITS * 11.4.1737 ≈ 4.11.1736 † c. 1799 d.v. Ockert Brits en Catharina Pyl xx Kaapstad 17.5.1801 Sara Elizabeth VOSLOO ≈ Kaapstad 30.8.1776 † Sterkontein 23.5.1853 (Sy was 24 ten tye van haar huwelik en haar eggenoot 74) d.v. Gerrit Vosloo en Johanna Magdalena Pretorius
Nou volgens my klop die verwysing in GISA ook nie, want as Pieter se vader wel met Sara Elizabeth Vosloo getroud was, dan was hy 84 met die geboorte van sy laatste kind by haar, maar dit daar gelaat.
Kan jy jou inligting oor die tweede Maria Johanna Beck met ons deel?
Groete, Louis