Anne (Jeanne?) Bourdon - Parents of Anne Bourdon?

Started by Private on Tuesday, May 7, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Showing all 14 posts
Private
5/7/2013 at 5:05 AM

"Anne Bourdon was 'n dogter van Daniel Bourdon, geneesheer te Mer, 20km NO van Blois. Haar moeder was Isabeau Rouze. Volgens die doopregister was daar nog 'n broer, Daniel, gedoop op 10.03.1661." added by Sophia Maria Van Taak, b2c1d1e6f1g9h4i3

We have her parents as Gabriel and Esther Avice. Are there any source documents available for either set of parents?

Private
5/7/2013 at 7:38 AM

Jansi gee my bietjie tyd ek merk hom rooi in my inbox.

5/7/2013 at 1:41 PM

Hi Jansi/Judith,

I uploaded a page out of my book where I got the detail from.
Hope that will help. Do you have more reliable sources?

Private
5/7/2013 at 11:42 PM

Thank you. Which book is this?

I think our previous info comes from i.a. https://sites.google.com/site/lerouxfamiliebond/stamouers. There a birthdate is given for her, 1739.

I'll see what I can find in the Mer/Blois registers.

Private
5/8/2013 at 3:59 AM

Sophia there are quite a few genelogical books avaiable. Let us know what you use and I can see from my side what I have.
But I om sure if you got it from a book the sources must be very reliable as genealogical publications goes through thorough scrutinizing before it is allowed to be printed. Checked and rechecked and again.Stamouers is aslo very reliable and I am on the team but there can also be mistakes. Although we do our best to get the correct info typo's happens or new evidence keeps coming to light as people are more and more researchering behind the boarders of SA.
Jansi the Mer/Blois registers should be able to give us a clear indication.

5/10/2013 at 11:10 AM

The Book I used is "Die Le Roux Families in SA" by Catheleen J. le Roux

5/26/2013 at 2:02 PM

Die Le Roux Families in SA is 'n waardevolle boek vir inligting, maar dis beslis nie die alfa en omega oor die Le Roux-familie se besonderhede op datum van publikasie nie. Toe ek my oupa (a2b22c1d2e17fg2) se kinders se inligting nagaan en ek kry twee van sy kinders is weggelaat, dertien ander ernstige foute/weglatings, asook heelwat ander onvolledige en/of foutiewe inligting rakende name, vanne en datums het dit my begin pla en die vraag laat onstaan hoeveel ander sulke foute is daar nie in die boek in sy geheel nie as daar in een enkele geslag van een persoon so baie feite foute voorkom. Hopelik sal ons eendag 'n meer volledige en akkurate opgetekende le Roux-familie bron beskikbaar he. Ek werk nog daaraan om almal se volledige inligting te kry en ek meen ek het nou elke nasaat van my oupa geidentifiseer en dit was nie 'n maklike taak nie, so ek het ook begrip vir die opsteller van die boek wie se taak soveel groter was!

5/27/2013 at 1:58 AM

Baie dankie Johan, ek het geen probleem om die inligting te verwyder nie. Ek verstaan dat daar baie foute ingesluip het, baie is seker ook vingerfoute. Ek sal die inligting verwyder om verwarring te voorkom.

My ma was ook 'n nooi le Roux en ek sal ook baie graag meer van hulle te wete wil kom. Lekker daggie vir jou.

Private
5/27/2013 at 5:00 AM

Dankie Sophia en Jaap. Ja jong daar is altyd foute. Dit is so menslik. Daarom wat ek gewoonlik voel eerstehandse kennis, navorsing doen of laat doen van die oorspronlike dokumente is maar die enigste ware feite. Ongelukkig kan almal nou nie so maak nie. En soos Sophia sê, tik/vingerfoute kom so maklik voor.

Mooi dag vir julle almal.

Judi

Private
11/17/2014 at 4:57 AM

New information that the father is Daniel as Jansi said-
Anne Bourdon was 'n dogter van Daniel Bourdon, geneesheer te Mer, 20km NO van Blois. Haar moeder was Isabeau Rouze. Volgens die doopregister was daar nog 'n broer, Daniel, gedoop op 10.03.1661.

2014 In 'n artikel, "OP SOEK NA ONS STAMOUERS IN DIE ARGIEWE VAN FRANKRYK", geskryf deur André M. Hugo na 'n navorsingsbesoek in Orléans, en Champagne, bevind hy ook dat die vader van Anne Bourdon ook as Daniel Bourdon aangedui.

7/1/2018 at 8:56 AM

The Le Roux family from Mer: articles in Bulletins 53 and 54 of the Huguenot Society of South Africa by Ghislaine Le Mauff.
viewing.https://sites.google.com/site/lerouxfamiliebond/stamouers/the-le-ro...

give her parents as "Jean Bourdon, merchant currier of Mer, & Caudine Lenoir" It also gives her siblings and other children, and cites her inventory Feb 1693.

7/1/2018 at 9:06 AM

The op soek article seems to date from 1964?

Hugo, A.M.: Op soek na ons stamouers in die argiewe van Frankryk. Familia, 1, 1964/65, pp. 7-10.

Hugo, A.M.: Op soek na ons stamouers in die argiewe van Frankryk (II). Familia, 1,1964/65, pp. 30-33
https://www.eggsa.org/index.php/af/inhoud/familia-index/183-argiewe

7/1/2018 at 9:15 AM

The Le Roux family from Mer: articles in Bulletins 53 and 54 of the Huguenot Society of South Africa by Ghislaine Le Mauff.
viewing.https://sites.google.com/site/lerouxfamiliebond/stamouers/the-le-ro...

give her brothers as Jean (b 1634), Daniel (1639) and sister as Claude (b1638)

Her daughter, Anne le Roux (d1713) married 14 April 1693 Pierre Hemes

7/1/2018 at 9:44 AM

cf Daniel Bourdon and Isabeau Rouze - removing them as parents, but storing links here.

Showing all 14 posts

Create a free account or login to participate in this discussion