Hvilke profiler kan legges til?

Started by Oddbjørn Johannessen on Wednesday, March 27, 2013
Showing all 8 posts
3/27/2013 at 3:49 AM

Hva slags kriterier er det som gjelder for hvilke profiler man kan legge til prosjektet?

Private User
3/27/2013 at 4:03 AM

Jeg sendte til deg Oddbjørn Johannessen en egen epost om samme sak. Se Geni mail. Jeg svarer derfor ikke i dette offentlige rom.

Private User
3/27/2013 at 4:08 AM

My letter is written in Norwegian.

3/27/2013 at 4:08 AM

Hei Arnfred - og takk for avklarende svar! Jeg stilte spørsmålet kun fordi det var litt uklart for meg hva som var prosjektets fokus. Jeg har føyd til noen emigrantprofiler, som jeg synes det knytter seg interessante historier til. Så har jeg også forsøkt å føye til en profil som tilsynelatende ikke ble godkjent. Det var bakgrunnen for spørsmålet.

Private User
3/27/2013 at 8:49 AM

Det kan være at den profilen du forsøkte å legge til prosjektet ikke er "offentlig". Det er et annet prosjekt på Geni som kanskje er bedre å bruke for deg angående emigranter fra Norge til US. Du får en melding i eposten om dette.

3/31/2014 at 1:09 AM

Min bestemors to onkler og en tante utvandret til USA og derfra til Canada og Bella Coola - dette var i 1909. Kan de legges til her eller er det feil?

6/10/2014 at 11:16 PM

Har GENI tekniske problemer for øyeblikket? Siden i går kveld har jeg ikke kunnet legge slektninger til en profil. Hver gang jeg prøver, får jeg opp et feilmeldingsvindu der det står: "There was an error completing your request. Please try again".

6/10/2014 at 11:28 PM

Presisering: Det gjelder kun én bestemt profil. Det virker som om hun ikke er "mottakelig" for flere slektninger...

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion