Private profiler

Started by Private User on Sunday, March 17, 2013
Problem with this page?

Participants:

Showing all 8 posts
Private User
3/17/2013 at 12:49 PM

I det siste har svært mange profiler blitt satt til private. Mange profiler som jeg slår sammen blir gjort private, så jeg ikke lenger kan se hva de inneholder. Jeg tør ikke slå sammen profiler lenger. Jeg tør heller ikke legge inn nye profiler, for jeg vet ikek om de blir gjrort private neste gang jeg ser på dem. Er det virkelig slik Geni vil ha det? I så vall har jeg ingen interesse av å bygge slektstre på Geni.

3/17/2013 at 2:39 PM

På grund af at Marion Lisbeth Jensen ændrer billeder og navne i profilerne og har påført mig over 100 datakonflikter, gør jeg så mange private som muligt.

3/17/2013 at 2:40 PM

Der er flere personer som ændrer navne i profilerne. Blandt andet en curator fra Norge.

3/17/2013 at 2:49 PM

I øvrigt planter samme curator profiler i træer som han ikke har forbindelse til.
Da jeg skrev det i en debat blev jeg raporteret af en anden curator.

3/17/2013 at 3:23 PM

@Lars Ove Stava.
Er helt enig med deg, det er skremmende hvor mange som gjør profilene private. Har opplevd det samme som deg hundrevis av ganger, at jeg legger inn dokumenter, folketellinger - for så å oppleve at profilene er satt til "privat".
Og da snakker jeg IKKE om profiler til nålevende personer.
.Får nesten ikke gjort annet enn å sende forespørsel om innsyn. Det skulle ikke vært lov å gjøre profiler private på personer som har vært døde mer enn 20 år. Synes de som gjør dette heller burde satse på å ha sine "private" profiler på sitt private slektsprogram på egen PC. Så slipper de å være redd for innsyn og deling av informasjonen sin..Det er ingen som "eier" en profil alene, må vite..??

Private User
9/21/2019 at 5:20 PM

@Lars Ove Stava, I've been trying forever to find a way to get ahold of you because I do believe we're related (through Sissel Hertervig (Larsdatter?) Daughter of Lars and Jorun and have been trying to contact you. My Great Grandparents were Dorothea and Knute Thorson both who drowned on their boat "Maria" in the North Sea, but because I don't have an account on here, but the free one, I've been unable to contact you. So I'm attempting in this way. I hope you get this, I've been searching for my Dad's side of the family as we were always told he had relatives in Norway, and I'd love to get into contact with them.

Private User
9/21/2019 at 6:00 PM

Private User -tagging to increase chance you will see above

Private User
9/23/2019 at 1:51 PM

Thank you, Lois Lubin I'm so grateful for your help. Blessings.

Showing all 8 posts

Create a free account or login to participate in this discussion