Jacomina Christina Landman, c2 - Which Frederik is she married to

Started by Peter Dennis...Gone fishing! on Sunday, February 17, 2013
Showing all 15 posts
2/17/2013 at 12:11 PM

Which Frederik Evert is she married to

b1c6d5e4 Son of Hermanus Lambertus and Sara Dorothea Maritz

or

b1c7d5e3 Son of Hermanus Lambertus and Sara Josina van Vuuren ?

Hi Peter,
Volgens "Die nageslag van Harmen Janz Potgieter" deur Eric Swardt is Jacomina Christina Landman * Rietfontein Uitenhage- -27/1/1804 Uitenhage(dv Adolph Landman en Isabella Elizabeth Vogel) Verw:b4c2 oorlede 19/3/1868 Alexandria..Met Frederik Evert Potgieter b1c7d5e4 (s/v Hermanus Lambertus Potgieter en Sara Josina Janse van Vuuren getroud..Let op die suffix dit verskil van die deur jou verstrek.
Frederik Evert Potgieter b1c6d5e4 seun van Hermanus Lambertus Potgieter en Sara Dorothea Maritzwas volgens die volume nooit getroud nie.

2/22/2013 at 11:37 AM

Dries,
My bron De Villiers Pama vol 2 bl 718 stem ooreen met die gegewens wat jy gee.
Geni stem egter nie met ons saam nie.
Daarom die vraag.

Peter, Ek gee nou moed op. Ek het deur SAG ook gewerk daar is die twee op dieselfde dag gebore en het ook saam gesterf. Ek het by die Landmans ook gekyk daar is nie iets snaaks nie. Die kinders is ook dieselfe met verskille in rang orde. Ek merk egter dat Jacomina Christina op 3/7/1819,
getroud is een Frederik op 3/11/1819.en die ander een op 7/11/1819

3/17/2013 at 9:46 AM

kop hou en breins gebruik - die moet ons :-)

3/17/2013 at 9:51 AM

het julle, Peter Dennis en Dries Potgier, al die gewens kon uitsort vir wat was wat in daai dae ... of is dit maar nog steeds 'n feit wat in die geskiedenis wegkruip?

Ek vind ook dat as mens die direkte lyne terug volg - is daar ook maar baie verskille ... bv in van die dokumente is ek Wilhelmina Helena of Wilhelmina Johanna
maar ek is Wilhelmina Hendriena genoem Willa
My ma is Johanna Helena genoem Joan en dikwels sien ek haar as June

My pa se twee half siblings word altwee aan geteken as met sonder kinders - maar die boet het 3 kinders gehad - 2 dogters en een seun - wat nog leef en ook kinders en klein kinders het.
My pa se half-sus het 2 dogters

3/17/2013 at 10:27 AM

Ek kon nog nie die sterfte kennisgewings besigtig nie so die vraag hang nog in die lug!
Amder meer ervare navorsers blyk ons te ignoreer!

3/17/2013 at 10:58 AM

Watter Navosers het julle al genader - email die name vir my by willa@willa.co.za

Dan sal ek ook rondvra - maar wil nie dieselfde mense nader wat julle reeds genader het nie, dis mos nou 'n mors van energie :-)

3/17/2013 at 1:23 PM

Jammer! Dit is net my frustrasie met die min reaksie wat die bespreking uitlok wat deurskemer.
Ek het nie enigiemand spesefiel al genader nie.

3/17/2013 at 1:24 PM

jammer vingers wil nie altyd gaan waar hulle moet nie!
Het al vir 'n edit knoppie gevra.

3/18/2013 at 2:31 AM

Dalk moet ons spesifike ouens nader - die wat meer ervaring het as ons

6/14/2017 at 8:23 AM

Hello almal, Martin Andreas Karl (Dries) Potgieter Peter Dennis...Gone fishing!
@judi

Ek het 'n SK onder bronne by Evert Frederik Potgieter, b1c7d7e1f2 gesit, dalk help dit? Sy 2de vrou was Jacomina Johanna Christiana Landman, maar daar's 2? Hier die dame se een Evert se SK is nou ook opgesit, met NOG 'n stel ouers (Hermanus en Isabella Elizabeth)
Laatweet wat kan help.

6/14/2017 at 8:25 AM

Private

Dankie Wietz,

Dit lyk my na n probleem. Daar is meer kinders op Geni as op sy sterftekennis en dan is daar n kind by Jacomina Johanna Christina Landman, terwyl die sk uitruklik meld dat hulle nie kinders gehad het nie. Ek sal kyk en probeer uitsorteer.

Die kinders is reggestel en bestuurders inkennis gestel;
Ons sal haar sterftekenis moet kry want sy is volgens Geni nou met DRIE agtereenvolgende Evert Frederik Potgieters getroud.

Kyk Noord en soek voort

Showing all 15 posts

Create a free account or login to participate in this discussion